به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 64
  • بازدید دیروز : 101
  • بازدید کل : 272124

بتونه خمیری همه کاره


از بتونه برای آماده سازی سطح، پر کردن ترک ها، پر کردن سطوح و زیبایی سطح استفاده میشود. ذرات آماده به مصرف این محصول دارای اندازه بسیار ریزی میباشد و میتوان از آن برای بالا بردن کیفیت سطح قبل از نقاشی استفاده کرد. 

آسیب هایی از قبیل ترک خوردگی های دور تا دور پنجره، ترک خوردگی کنج دیوار محل اتصال به ستون، ترک خوردگی گچ در بالای دیوار محل اتصال به سقف، ترک اطراف چهاچوب در، جای میخ روی دیوار، محل برخورد صندلی ها به دیوار و کنده شدن پچ و رنگ، ترک ناشی از نم و رطوبت سرویس های بهداشتی، ترک های سازه ای

بتونه باید قبل از نقاشی کردن انجام بشود تا بتوان با رنگی که بر روی آن زده میشود آن را پوشاند. هر نوع جای میخ، نم، ترکی بزرگ و .. باشد بتونه آن را پوشش میدهد. شما با استفاده از پودر مل، روغن و آب میتوانید این خمیر را درست کنید. بعد از درست کردن آن با یک کارتک مخصوص در هر جایی از دیوار که مشکل دارد بزنید و در آن سطح پخشش کنید. بعد از آن هم که با رنگ با کل دیوار یک دستش میکنید.

خودتان بتونه کاری کنید و سپس نقاشی.

مبلغ قابل پرداخت 0 تومان

  انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 108

برچسب های مهم

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما