به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 32
  • بازدید دیروز : 64
  • بازدید کل : 270449

دانلود کتاب لاتین تعمیر سازه بتنی 1504


دانلود کتاب لاتین تعمیر سازه بتنی 1504

دانلود کتاب لاتین تعمیر سازه بتنی 1504

بر اساس استاندارد EN1504 موضوعات مرتبط با تعمیر تقویت سازه‌های بتنی ،آب‌بندی سازه بتنی ،ملات ترمیمی بتن به چند بخش تقسیم شده‌اند که مهمترین آن‌ها دستورالعمل‌های نگهداری سازه بتن ، مرمت‌های ادواری و احیای قسمت‌های صدمه دیده سازه بتنی ناشی از شرایط بهره‌برداری است.

استاندارد EN1504

اما علی‌رغم افزایش سطح استانداردهای طراحی، اجرا و نظارتی در پروژه‌های عمرانی و بهتر شدن شرایط کیفیتی ساخت بتن ، اجرا و عمل‌آوری بتن در برخی از سازه‌ها بتنی در زمان ساخت یا بعد از آن به عملیات ترمیم نیاز دارند. طبق این استاندارد، استفاده از مواد در رده غیر سازه­ ای ( R1_R2 ) معمولاً به آماده­سازی سطح ، از بین بردن عیوب سطحی و همچنین موارد مرتبط به ظاهر کار محدود می­شود. با توجه به کاربردهایی که به آن اشاره کردیم ، در طراحی این رده مواد تعمیراتی ، ویژگی­هایی از قبیل چسبندگی، ظاهر و دوام آن به مواردی همچون مقاومت­های مکانیکی ارجح‌تر است.

ملات ترمیمی

E.M.Repair ملات ترمیمی سیمانی است که به عنوان کم هزینه ترین مواد ترمیمی سیمانی شناخته شده. این ملات ترمیمی ، آماده با بافت نرم و قابلیت شکل‌پذیری خود، امکان قابلیت پرداخت آسان را فراهم کرده است و با توجه به پلیمرهای زیادی که در ساخت آن به کار رفته، از چسبندگی بالایی در مقاطع زیرکار برخوردار است. از ماده ترمیمیE.M.REPAIR با توجه به مزیت‌هایی مانند چسبندگي زیاد به عدم انقباض ، انواع مصالح ، سهولت اجرای سازه ، هم رنگ بودن با بتن و همچنین مقاومت در مقابل سيكل‌هاي ذوب و يخبندان که برخوردار است در تمامی پروژه‌های بتنی از آن استفاده می‌شود.

ملات ترمیمی SMOOTHER به دلیل این‌که از مقادیر قابل توجه ریزدانه و فیلرهای معدنی، ضمن امکان اجرا در ضخامت‌های میکرونی و بسیار کم برخوردار است، قابلیت پرداخت و چسبندگی بسیار بالایی را در سطح زیر کار ایجاد میکند. یکی دیگر از ویژگی‌های این محصول که قوام مناسب و حالت خمیری آن است که می‌تواند به عنوان یک بتونه مناسب برای لیسه‌‌ای و صیقلی نمودن سطوح بتنی از آن استفاده شود و بافت نرم و یکنواخت این محصول بر کیفیت سطح تمام شده بتن تاثیر گذاشته و می‌توان با استفاده از این ماده‌ از طریق کم شدن مقدار مصرف پوشش نهایی، هزینه‌های اجرایی ‌را کاهش داد.

تعمیر سازه بتنی

از لحاظ کیفیت ، ملات ترمیمی ABAREPAIR-ECO بهترین انتخاب برای ایجاد سطوح صاف و یکنواخت و آب‌بندی اولیه مقاطع بتنی پروژه‌ها به شمار می‌رود. بافت نرم و یکنواخت این محصول بر کیفیت تمام سطح بتن تأثیر مستقیم می‌گذارد و با مصرف این ملات ترمیمی ، هزینه‌های آب‌بندی‌ از طریق کم و بهینه‌تر شدن مقدار مصرف پوشش آب‌بند ‌کاهش پیدا می‌کند. ماله‌خوری مناسب، قابلیت پرداخت آسان و عدم انقباض یا جمع‌شدگی از ویژگی‌های بارز این محصول به حساب می‌آید. از دیگر مزایای‌ محصول ABAREPAIR-ECO آن‌ است که با کمترین هزینه تمام شده، الزامات مورد نیاز نظیر سهولت اجرا، آب‌بندی ، انعطاف‌پذیری ، کیفیت سطح تمام شده ، چسبندگی به زیرآیند ، دوام و مقاومت در برابر هوازدگی را تامین می‌کند.

موارد استفاده از ملات ترمیمی:

  • سطوح بتنی در نمای ساختمان
  • کف‌های بتنی در محوطه‌های سرپوشیده و روباز
  • مخازن آب و فاضلاب
  • کانال‌های آب رسانی و تاسیسات دریایی
  • ستون‌ها و تیرهای بتنی
  • تعمیر لب پریدگی قطعات پیش ساخته بتنی
  • پر کردن شکاف‌ها و درزهای بین دو قطعه بتن

 

مشخصات کتاب

نام کتاب: تعمیر سازه بتنی 1504

نام لاتین محصول: Repair of Concrete Structures to EN 1504 Butterworth Heinemann ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2004

تعداد صفحات:225

نویسندگان: انجمن استاندارد دانمارک (Danish Standards Association)

حجم فایل:21.0 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: بر اساس استاندارد EN1504 موضوعات مرتبط با تعمیر تقویت سازه‌های بتنی ، آب‌بندی سازه بتنی ، ملات ترمیمی بتن به چند بخش تقسیم شده‌اند.

کلمات کلیدی: تعمیر بتن,روش های تعمیر سازه بتن,pdfروش ترمیم,تقویت بتن,چسبندگی بتن,ترمیم و تقویت سازه‌ بتنی,ترمیم بتن,,کم هزینه,سازه بتنی,1504آب‌بندی سازه بتنی,ملات ترمیمی بتن,تعمیر سازه‌های بتنی,بتن, استاندارد EN1504

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین تعمیر سازه بتنی 1504 در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصی بتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملات و مواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات در کارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعه ای آر بی کریت


مبلغ واقعی 13,850 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,465 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 617

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما