به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 42
  • بازدید دیروز : 75
  • بازدید کل : 270320

کتاب مرجع استاتیک هیبلر ویرایش 12و 13


کتاب مرجع استاتیک هیبلر ویرایش 12و 13

دانلود کتاب های مرجع استاتیک هیبلر ویرایش 12 و 13

یکی دیگر از بهترین مراجع آموزش مبانی استاتیک که بسیاری از دانشجویان و اساتید آن را به مراتب بهتر از کتاب استاتیک مریام می دانند کتاب پروفسور راسل هیبلر (Russell C. Hibbeler) است. این کتاب ایده آل رشته های مهندسی مکانیک و عمران است و به طور قطع برای دیگر رشته ها نیز کاربرد خواهد داشت. این کتاب دارای صفحه و در فصل با مسایل مطرح شده در آخر هر فصل می باشد.

استاتیک یا ایستایی‌ استاتیکی (Statics) شاخه‌ای از رشته مکانیک در علوم مهندسی می باشد. موضوع این کتاب بحث و مطالعه درباره یک سیستم یا سامانه فیزیکی در حال تعادل و ایستایی استاتیکی است. تعادل و ایستایی استاتیکی حالتی است که در آن اجسام یا سازه های تحت تاثیر نیروهای خارجی تغیر مکان نسبی نداده و در حالت سکون باقی بمانند.دانلود کتاب استاتیک هیبلر,کتاب استاتیک,کتاب استاتیک هیبلر,کتاب استاتیک هیبلر pdf,کتاب استاتیک و مقاومت مصالح,کتاب استاتیک

در اینجا امکان دانلود کتاب های استاتیک هیبلر ویرایش 12 و 13 بصورت pdf در یک فایل اکنون در سایت در دسترس شما محقق گرامی قرار گرفته است.

آماده سازی توسط شرکت ای آر بی کریت


مبلغ واقعی 3,000 تومان    25% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 2,250 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1250

برچسب های مهم

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما