به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 16
  • بازدید دیروز : 505
  • بازدید کل : 267744

دانلود آیین نامه پل آشتو ویرایش 6 به همراه اصلاحات ویرایش جدید


دانلود آیین نامه پل آشتو ویرایش 6 به همراه اصلاحات ویرایش جدید

دانلود آیین نامه پل آشتو ویرایش 6 به همراه اصلاحات ویرایش جدید

مفاد این مشخصات برای طراحی، ارزیابی و احیای پل های بزرگراه ثابت و متحرک طراحی شده است. جنبه های ایمنی مکانیکی، الکتریکی و ویژه وسایل نقلیه و عابر پیاده از پل های متحرک، پوشش داده نمی شوند. مقررات برای پل هائی استفاده می شود که صرفا برای راه آهن، حمل و نقل ریلی یا خدمات عمومی استفاده نمی شوند. برای پل هایی که به طور کامل در این قسمت پوشش داده نمی شود، مقررات این مشخصات ممکن است به عنوان ضمیمه با معیارهای طراحی اضافی در صورت لزوم باشد.

بخشی از وظایف حرفه ای مجموعه اِی آر بی کریت نشر کتاب و جزوه های نایاب رشته عمران می باشد. تا دانشجویان بتوانند به طور منسجم به کتب و جزوات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند .

در اینجا امکان دانلود آیین نامه پل آشتو ویرایش 6 به همراه اصلاحات ویرایش جدید pdf در یک فایل اکنون در سایت در دسترس شما محقق گرامی قرار گرفته است.

آماده سازی توسط شرکت ای آر بی کریتپل سازی,پل سازی چیست,پلسازی انواع,اصطلاحات پلسازی,پروژه پلسازی,پاورپوینت پلسازی,تحلیل پلسازی,تحقیق پل سازی,تعریف پل سازی,جزوات پلسازی,جزوه پلسازی pdf,پلسازی در عمران,دانلود پلسازی


مبلغ قابل پرداخت 14,990 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1870

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما