به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 12
  • بازدید دیروز : 110
  • بازدید کل : 272182

ملات خمیری پلیمورتکس


ملات سبز پليمري پلیمورتکس، نوعی ملات خمیریِ آماده مصرف و چسباننده بسیار قوی بدون سیمان و ماسه، متشکل از پلیمرهای دوستدارمحیط زیست به همراه فیلرهای معدنی، مناسب برای ديوارچيني با انواع سفال و بلوك در ساختمان بجاي ملات ماسه و سيمان می باشد.

ملات آماده خمیری پلیمورتکس مشكلات ديوارچيني با ملات ماسه و سيمان اعم از آلودگي محيط زيست، برداشت بي‌رويه از معادن شن و ماسه و منابع آبي، بهداشت ضعيف كارگاهي و ايمني كمتر بخاطر عدم چسبندگي بالا بين مصالح سفتکاری و سرعت اجرايي كم را برطرف مي‌نمايد.

ملات آماده پلیمری پلیمورتکس، خمیری آماده مصرف مي‌باشد. نيازي به اضافه كردن ماسه، سيمان و يا آب یا هرگونه افزودنی ندارد.

عدم نیاز به منابع آبی در محیط زیست، بعلت حذف آب و کاهش میزان آلودگی زیست محیطی به واسطه حذف سیمان و ماسه همچنین به صفر رسیدن میزان هدررفت (پِرت)، ملات آماده خمیری پلیمورتکس را در زمره مواد دوستدار طبیعت قرار می دهد.

ملات آماده خمیری ، سبز و پلیمری پلیمورتکس داراي مقاومت چسبندگيِ برشي، فشاري و خمشي بالاتر از ملات پودری ماسه سیمان مي‌باشد و با حالت خميري مستقيما روي سمت ملات خور انواع سفال و بلوك بدون نياز فرآوري و عمل آوری قابل اجرا می باشد.

از دیگر مزیت های اختراع ملات آماده خمیری پلیمورتکس می توان به افزایش بهره وری نیروی کار، کاهش هزینه و زمان در مرحله سفت کاری، افزایش ایمنی و حفاظت از محیط زیست اشاره کرد.

مبلغ قابل پرداخت 59,000 تومان

افزودن به سبد خرید
  انتشار : ۲۹ فروردین ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 110

برچسب های مهم

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما