به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 70
  • بازدید دیروز : 64
  • بازدید کل : 270023

دانلود کتاب لاتین مدلسازی سازه های فولادی برای تجزیه و تحلیل کامپیوتری شماره P148


دانلود کتاب لاتین مدلسازی سازه های فولادی برای تجزیه و تحلیل کامپیوتری شماره  P148

دانلود کتاب لاتین مدلسازی سازه های فولادی برای تجزیه و تحلیل کامپیوتری شماره P148

راهنمای اصلی در طراحی برای طراحان ساختمان، استفاده از نرم افزار تجزیه و تحلیل است. کتاب لاتین مدلسازی سازه های فولادی برای تجزیه و تحلیل کامپیوتری شماره P148 در مورد مدل سازی سازه های فولادی معمولی برای تجزیه و تحلیل توسط کامپیوتر راهنما و مشاوره ارائه می دهد.

مدلسازی سازه‌های فولادی

کتاب لاتین مدلسازی سازه های فولادی برای تجزیه و تحلیل کامپیوتری شماره P148، در ایجاد مدل های کامپیوتری برای تراشه های فولادی با جزئیات و اتصالات ارتودکس ما را راهنمایی می‌کند تا بتواند ساختارهای ایمن، مقرون به صرفه و واقعی را ایجاد کند. این عمدتا در مهندسان سازه با استفاده از نرم افزار تجزیه و تحلیل کامپیوتری در دسترس است.

کتاب راهنمای مدلسازی سازه‌های فولادی برای تجزیه و تحلیل کامپیوتری شماره P148، راهنمای خوبی برای اطمینان از صحت تجزیه و تحلیل و یک مرور کلی از طراحی اعضا برای طراح کم تجربه است.

تجزیه و تحلیل سازه توسط کامپیوتر

قدرت کامپیوترها و برنامه های تجزیه و تحلیل ساختاری در طول بیست سال گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است. در حال حاضر حتی کوچکترین دفتر طراحی دارای دسترسی به یک رایانه شخصی با حداقل یک برنامه تحلیل انعطاف پذیر دو یا سه بعدی است. اگرچه تکنولوژی پیشرفت کرده است، شواهد بیشتری وجود دارد که برنامه های تجزیه و تحلیل بدون درک درستی از رفتار واقعی سازه های واقعی و اعتماد به نفس غیر واقعی در نتایج تجزیه و تحلیل استفاده می شود.

راهنمای طراحی

 

این راهنما به مدل سازی ساختمان های عمومی و ساختمان های گیاهی نسبتا طبیعی در بارگذاری استاتیکی محدود شده است.

در این راهنما باید موارد زیر را ذکر کنید:

  • تحلیل: تعیین نیروها و لحظات خمشی
  • طراحی: انتخاب و بررسی اندازه اعضا
  • عنصر: لینک بین گره ها در مدل تحلیی
  • عضو: جزء ساختار واقعی شامل یک یا چند عنصر

استفاده از رایانه در تجزیه و تحلیل ساختارها، محاسبه سریع نیروها و لحظات را در یک چارچوب پیچیده، با استفاده دقیق از تئوری اثبات شده و ریاضیات را قادر می سازد. تجزیه و تحلیل توسط کامپیوتر مزایای استفاده از طراح ساختار در سرعت و در دقت ارائه می دهد. طراح ساختار علاوه بر درک واکنش ساختاری باید از طراحی عملی و نصب سازه های فولادی قدردانی کند.

روند طراحی ساختاری شامل سه مرحله است:

1) سنتز (مفهوم سازی)

2) تجزیه و تحلیل

3) طراحی (انتخاب و بررسی اندازه اعضا)

در مرحله سنتز، طراح ساختار بر هندسه ساختار تصمیم می گیرد که چگونه می تواند در برابر بارهایی که به آن اعمال می‌شود مقاومت کند. بسیاری از عواقب ناشی از تصمیم گیری در مورد چگونگی ساختار مقاومت در برابر بارهای اعمال شده است.

در گذشته، تجزیه و تحلیل ساختارها یک کار دشوار بود و تصمیم گیری ها توسط طراح ساختاری برای کاهش تلاش مورد نیاز در تجزیه و تحلیل صورت گرفت.

با ظهور تجزیه و تحلیل سریع و آسان توسط کامپیوتر، طراح ساختار نیازی به ساده سازی برای کاهش تلاش تحلیلی ندارد، و این می تواند ساختار پیچیده تر، گران تر و واقعی را به دنبال داشته باشد.

در مرحله سنتز طراحی، توجه به تصمیمات اولیه در مراحل ساخت و نصب در پروژه باید مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال، اقتصادهای ساخت و نصب یک قاب پایه ای متصل به پین، در مقایسه با قاب مقاومتی لحظه ای، ممکن است به این معنی باشد که ساختار ساده تر در مرحله سنتز انتخاب شده است.

مشخصات کتاب

نام کتاب: مدلسازی سازه های فولادی برای تجزیه و تحلیل کامپیوتری شماره P148

نام لاتین محصول: Modelling of Steel Structures for Computer Analysis ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:1995

تعداد صفحات:74

نویسندگان: دیوید براون (David Brohn )

حجم فایل:3.14 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: قدرت کامپیوترها و برنامه های تجزیه و تحلیل ساختاری در طول بیست سال گذشته به طور چشمگیری افزایش یافته است.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتبن,مدلسازی,سازه‌های,فولادی,تجزیه,تحلیل,کامپیوتر,شمارهP148,تجزیه و تحلیل,سازه‌های فولادی,مدلسازی سازه,مدلسازی فولاد,مدلسازی سازه با کامپیوتر,تجزیه فولاد,تحلیل سازه فولادی

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب مدلسازی سازه های فولادی برای تجزیه و تحلیل کامپیوتری شماره P148در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 16,290 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,661 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 757

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما