به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 78
  • بازدید دیروز : 760
  • بازدید کل : 271374

دانلود کتاب لاتین کتابچه راهنمای کاربر برای ساخت سازه‌های فلزی ساختمان


دانلود کتاب لاتین کتابچه راهنمای کاربر برای ساخت سازه‌های فلزی ساختمان

دانلود کتاب لاتین کتابچه راهنمای کاربر برای ساخت سازه‌های فلزی ساختمان

این کتاب راهنما برای طراحی ساختمان های تک و چند طبقه با استفاده از سازه های فولادی است. سازه‌های طراحی شده مطابق با این کتابچه معمولا مطابق است.

سازه های فلزی

یک ساختار ممکن است به عنوان «غوطه ور شدن» طبقه بندی شود، اگر تغییر شکل غلط آن به اندازه کافی کوچک باشد،نیروهای ثانویه و لحظات ناشی از آن ناچیز است. برای ساختارهای پوشیدنی، با توجه به اینکه اثر سخت افزاری پانل دیوارهای دیافراگم یا دیافراگم‌های ورق فولادی پروفیل به صراحت در نظر گرفته نمی‌شود.

راهنمای کاربر

کتاب لاتین کتابچه راهنمای کاربر برای ساخت سازه‌های فلزی ساختمان اصول کلی را که در طراحی ساختمان های فولادی ساختاری مورد استفاده قرار می گیرد، مشخص می‌کند. یک مهندس سازه باید مسئول طراحی کلی، از جمله پایداری باشد، به طوری که طراحی تمام اجزای سازنده و حتی اگر تمام یا بخشی از طراحی و جزئیات اجزاء و قطعات توسط همان مهندس ساخته نشده باشد.

در کتاب لاتین کتابچه راهنمای کاربر برای ساخت سازه‌های فلزی ساختمان ذکر شده که ، ساختار باید به گونه ای تنظیم شود که بارهای مرده، باد و تحمیل را به طور مستقیم به پایه ها انتقال دهد. در کتاب راهنمای ساخت سازه فلزی یا فولادی اشاره شده که: آرایش کلی باید به یک ساختار قوی و پایدار منجر شود که نباید بیش از محدودیت های تعیین شده، انحراف یا ارتعاش آن را نادیده بگیرد. باید به روش نصب و پایداری در طول ساخت و ساز توجه شود. در انگلستان مقررات ساخت و ساز (طراحی و مدیریت) سهم قابل توجهی در طراح دارد، به منظور اطمینان از اینکه ساختارها می توانند ساخت، استفاده، نگهداری و در نهایت تخریب به طور ایمن باشند.

مشخصات کتاب

نام کتاب: کتابچه راهنمای کاربر برای ساخت سازه‌های فلزی ساختمان

نام لاتین محصول: Manual for the design of steelwork building structures ARBcrete

ویرایش:سوم

سال چاپ:2008

تعداد صفحات:118

نویسندگان: موسسه مهندسین سازه (Institution of Structural Engineers)

حجم فایل:3.02 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کتاب لاتین کتابچه راهنمای کاربر برای ساخت سازه‌های فلزی ساختمان است.

کلمات کلیدی: کتاب,لاتین,کتابچه,راهنما,کاربر,برای ساخت,سازه,فلزی,ساختمان,ساخت سازه,سازه فلزی,ساخت ساختمان,ساخت سازه فلزی,فولاد,ساخت سازه فولادی,طراحی سازه فولادی,ورق فولادی,طراحی,راهنمای ساخت سازه

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین کتابچه راهنمای کاربر برای ساخت سازه‌های فلزی ساختمان در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 16,400 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,760 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 901

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما