به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 108
  • بازدید دیروز : 760
  • بازدید کل : 271404

دانلود کتاب لاتین طراحی اتصالات در سازه های فلزی: Eurocode 3: طراحی سازه های فولادی؛ قسمت 1-8 طراحی اتصالات، بریتانی


دانلود کتاب لاتین طراحی اتصالات در سازه های فلزی: Eurocode 3: طراحی سازه های فولادی؛ قسمت 1-8 طراحی اتصالات، بریتانی

دانلود کتاب لاتین طراحی اتصالات در سازه های فلزی: Eurocode 3: طراحی سازه های فولادی؛ قسمت 1-8 طراحی اتصالات، بریتانی

کتاب لاتین طراحی اتصالات در سازه های فلزی: Eurocode 3: طراحی سازه های فولادی؛ قسمت 1-8 طراحی اتصالات، بریتانی مفاهیم اساسی و قوانین طراحی در Eurocode 3 "طراحی سازه های فولادی" قسمت 1-8 "طراحی مفاصل" را شرح می دهد. اتصالات در ساخت و ساز کامپوزیت نیز با اشاره به Eurocode 4 "طراحی سازه های فولادی و بتن کامپوزیت" قسمت 1-1 "قوانین و مقررات عمومی برای ساختمان" خطاب می شود. علاوه بر این، ضمیمه های مرتبط انگلستان نیز در نظر گرفته شده است.

سازه‌های فلزی

هنگام طراحی یک ساختار فولاد یا کامپوزیت، از لحاظ ایمنی جهانی ساخت و همچنین در هزینه های کلی، از جمله ساخت و ساز، حمل و نقل و نصب، باید توجه ویژه ای به مفاصل داشته باشد. بنابراین، در این کتاب، طراحی اتصالات خود را به طور گسترده ای مفصل، و جنبه های انتخاب پیکربندی مفصل و ادغام مفاصل را در تجزیه و تحلیل و روند طراحی کل ساخت و ساز نیز به طور کامل پوشش داده شده است.

طراحی سازه‌های فولادی

اتصالات با استفاده از اتصال دهنده های مکانیکی، اتصالات جوش داده شده، اتصالات ساده، اتصالات مقاوم در برابر لحظه و اتصالات نازک شبکه ای در نظر گرفته شده است. در شرایط مختلف بارگیری (نیروهای محوری، نیروهای برشی، لحظه های خمشی و ترکیبات آنها)، انواع مختلف اتصالات مورد استفاده قرار می گیرند، از جمله پرتو به ستون، پرتو به پرتو، پایه های ستون، و اتصالات پرتو و ستون اسپلیشن.

طراحی اتصالات

کتاب لاتین طراحی اتصالات در سازه های فلزی: Eurocode 3: طراحی سازه های فولادی؛ قسمت 1-8 طراحی اتصالات، بریتانی همچنین به طور خلاصه خلاصه ای از دانش موجود در رابطه با استفاده از قوانین یورو کد به مفاصل زیر آتش، خستگی، زلزله و غیره، و همچنین به مفاصل در یک ساختار تحت بارهای استثنایی، جایی که خطر فروپاشی پیشرفته باید کاهش یابد.

در نهایت، بعضی از نمونه های کار می شود، به علاوه مراجعه به نمونه های قبلا منتشر شده و طراحی ابزار، که کمک های عملی را برای متخصصان ارائه می دهد.

ساخت فولاد

ژان پیر جاسپارت استاد سازه های فلزی و کامپوزیتی در دانشگاه لیژ در بلژیک است. او همچنین در سایر فعالیت های تدریس در سراسر اروپا و به ویژه در پروژه Erasmus Mundus، SUSCOS، و همچنین پنج دانشگاه برتر اروپا در زمینه ساخت فولاد مشغول به فعالیت هستند. او تحقیقات در زمینه های زیر انجام می دهد: پایداری و مقاومت ساختارهای فولادی و کامپوزیت، طراحی اتصالات در سازه های فولادی و کامپوزیت و استحکام سیستم های ساختاری. در سال 1992، جایزه مگنل را به دست آورد.

ساخت و ساز فولاد

کولین Weynand در مدت 10 سال در موسسه ساخت و ساز فولاد در دانشکده فنی آخن آلمان، به عنوان یک محقق و معلم کار کرده است. او در بسیاری از پروژه های تحقیقاتی بین المللی شرکت داشته است، تحقیقاتش که عمدتا بر روی اتصالات در سازه های فولادی تمرکز دارد. در سال 1999، او با مارکوس فلدمن در آهن، دفتر طراحی خود فلدمن + وینوند تاسیس شد، جایی که او هنوز هم یک شریک و مدیر عامل است. از سال 1992، کولین وینند عضو کمیته فنی ECCS TC 10 بوده و از سال 1997، یک متخصص فنی در کمیسیون فنی CIDECT بوده است. او در تهیه نسخه پیش نویس Eurocode 3 قسمت 1-8 همراه با ژان پیر جاسپارت، همکاری این کتاب و مارتین استینوئیس، از دلف، مشغول به کار بود. او مقالاتی برای کنفرانس ها و نشریات مختلف بین المللی تهیه کرده است و کتاب هایی برای تمرینکنندگان منتشر کرده است (به عنوان مثال جدول‌های طراحی برای مفاصل استاندارد).

مشخصات کتاب

نام کتاب: طراحی اتصالات در سازه های فلزی: Eurocode 3: طراحی سازه های فولادی؛ قسمت 1-8 طراحی اتصالات، بریتانیا

نام لاتین محصول: Design of Joints in Steel Structures Eurocode 3 Design of Steel Structures Part 1 8 Design of Joints UK Edition ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2002

تعداد صفحات:124

نویسندگان:

حجم فایل:2.39 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: این کتاب مفاهیم اساسی و قوانین طراحی در Eurocode 3 طراحی سازه های فولادی قسمت 1-8 طراحی مفاصل را شرح می دهد.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,طراحی,اتصالات,سازه,فلزی,Eurocode 3,فولادی,طراحی اتصالات,بریتانیا,اتصالات سازه,اتصالات سازه فولاد,طراحی سازه,طراحی فولاد,طراحی مفاصل,مفاصل سازه,مفاصل سازه فولاد

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین طراحی اتصالات در سازه های فلزی: Eurocode 3: طراحی سازه های فولادی؛ قسمت 1-8 طراحی اتصالات، بریتانیا در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 16,290 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,661 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1030

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما