به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 746
  • بازدید دیروز : 43
  • بازدید کل : 271282

دانلود کتاب لاتین تئوری و برنامه‌های کاربردی برای سازه‌های بتنی ویسکوالاستیسیته کروس


دانلود کتاب لاتین تئوری و برنامه‌های کاربردی برای سازه‌های بتنی ویسکوالاستیسیته کروس

دانلود کتاب لاتین تئوری و برنامه‌های کاربردی برای سازه‌های بتنی ویسکوالاستیسیته کروس

تجربیات بدست آمده از زلزله های اخیر، چنین به نظر می رسد که اغلب سازه‌های بتنی مسلح کشورمان در برابر زلزله آسیب پذیرهستند. یکی از روش‌های متداول در مقاوم سازی سازه‌ها موجود، استفاده از میراگرهای جاذب انرژی می باشد. میراگر ویسکوالاستیک و اصطکاکی از این نوع میراگرها می‌باشد که به خاطر سادگی طراحی و ظرفیت بالای اتلاف انرژی، عدم نیاز به نگهداری و کم بودن هزینه‌های پس از نصب به طور گسترده از آن استفاده میشود.

ویسکوالاستیسیته (viscoelasticity) خاصیت دسته‌ای از مواد است که رفتاری میان ویسکوزبودن وکشسانبودن از خود نشان می‌دهند و این خاصیت در زمان تحمیل نیروی خارجی باعثتغییر شکل آن می‌شود. مواد ویسکوز مانندعسل، در برابر تنش وارد شده، پاسخ‌هایی به صورت جریان برشی وکرنش(تغییر شکل طولی) با تغییرات خطی نسبت به زمان دچار واکنش‌هایی می‌شوند.

خاصیت ویسکوالاستیسیته (viscoelasticity)

 

داشتن خاصیت کشسان بودن ، مقاومت وابسته به زمان در برابر کرنش به طور معمول ناشی از وجود پیوندهای گسترده مولکولی در سرتاسر صفحات بلوری جامدات و وجود ساختار منظم و سازمان‌یافته آن‌هاست.

سازه‌های بتنی ویسکوالاستیسیته

کتاب لاتین تئوری و برنامه‌های کاربردی برای سازه‌های بتنی ویسکوالاستیسیته کروس حاوی یادداشت برای یک دوره فارغ التحصیلی یک ترم است که مقدمه ای بر مطالعه بر روی ویسکلوستاسین و خزش بتن است. تاکید بر جنبه های مفهومی به جای رفع نگرانی‌های ریاضی یا محاسباتی بود. ساختار ریاضی ویسکلوالاستیک با برخی مراقبت ها مورد بحث قرار می گیرد، زیرا مفاهیم اساسی را روشن می کند و پیامدهای مهمی در برنامه های محاسباتی دارد. ایده های اساسی با استفاده از ساده ترین مشکلات و مدل های سازمانی به منظور نشان دادن راه حل های کامل، نمونه ای هستند.

مشخصات کتاب

نام کتاب: تئوری و برنامه های کاربردی برای سازه های بتنی ویسکوالاستیسیته

نام لاتین محصول: Viscoelasticiti Basic Theory and Applications to Concrete Structures GJ Creus ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:1986

تعداد صفحات:176

نویسندگان:کروس (Creus)

حجم فایل:8.54 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: ویسکوالاستیسیته (viscoelasticity) خاصیت دسته‌ای از مواد است که رفتاری میان ویسکوزبودن وکشسانبودن از خود نشان می‌دهند.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,تئوری,سازه‌های بتنی,ویسکوالاستیسیته,pdfآشنایی با مواد ویسکوالاستیک,ویسکوالاستیسیته چیست,میراگر ویسکوالاستیک, میراگرویسکوالاستیک,میراگراصطکاکیمیراگراصطکاکی پال

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین تئوری و برنامه های کاربردی برای سازه های بتنی ویسکوالاستیسیته کروس در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 15,500 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,950 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 549

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما