به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 499
  • بازدید دیروز : 93
  • بازدید کل : 267722

دانلود کتاب لاتین تست بتن به کار رفته در سازه‌ها ویرایش سوم بونگی


دانلود کتاب لاتین تست بتن به کار رفته در سازه‌ها ویرایش سوم بونگی

دانلود کتاب لاتین تست بتن به کار رفته در سازه‌ها ویرایش سوم بونگی

هدف از تست بتن غیر مخرب تعیین کیفیت و پیوستگی مصالح، اعضا یا مجموعه‌ها بدون اثرگذاری بر کارایی آن‌ها می‌باشد. ارائه یک نظریه جامع از تکنیک های مورد استفاده در آزمایش بتن در سازه‌ها، تست بتن در سازه‌ها، هر دو تکنیک‌های تاسیس شده و روش‌های جدید را نشان می دهد و آنها را با مثال های تصویری مستند می‌کند. موضوعاتی که پیشرفت قابل ملاحظه ای در زمینه تست بتن صورت گرفته است، به عنوان مثال ارزیابی یکپارچگی، رادار زیر سطح، ارزیابی خوردگی و آزمایشات پاسخ پویا محلی است.

تست‌های غیر مخرب بتن

کنترل کیفی سازه‌هایی که اخیراً ساخته شده‌اند یا در حال ساخت هستند.

کنترل عملکرد سازه‌ی موجود

بررسی سازه وقتی نیاز به مقاوم‌سازی به علت قدمت یا تغییر کاربری آن دارد.

ارزیابی مقاومت پسماند سازه به هنگامی که بخش قابل ملاحظه‌ای از مقاومت سازه به علت سن زیاد، فرسایش، خوردگی و همچنین بلایای طبیعی یا قصور انسانی اعم از زلزله، آتش‌سوزی، گردباد از دست رفته است

بتنمحصولی یکدست ، یکپارچه که از مواد یا ترکیبی ازموادی خاص با سیمان تشکیل شده و دارای ویژگی چسبندگی است. سیمان به کار رفته در بتن عملکردی شبیه به چسب میان سنگدانه‌ها را دارد و به تنهایی در میزان کیفیت مقاومتبتنحاصل شده نقشی ندارد.

مشخصات کتاب

نام کتاب: تست بتن به کار رفته در سازه‌ها

نام لاتین محصول: Testing of Concrete in Structures JH BUNGEY ARBcrete

ویرایش:سوم

سال چاپ:2004

تعداد صفحات:292

نویسندگان: جان بونگی (John H Bungey)،استفن (Stephen)،میلارد (Millard)،مایکل (Michael)،گرانتهام (Grantham)

حجم فایل:5.01 مگابایت

معرفی کوتاه محصول:هدف از تست بتن غیر مخرب تعیین کیفیت و پیوستگی مصالح، اعضا یا مجموعه‌ها بدون اثرگذاری بر کارایی آن‌ها می‌باشد.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتبن,تست بتن,در سازه‌هاpdf,مونه گیری از بتن,آزمایش بتن,مقاوم سازی سازه بتنی,تست بتن در سازه‌ها,آزمایش بتن اسلامپ,آزمایش بتن تازه,تست بتن غیرمخرب,تست بتن خودتراکم,تست التراسونیک بتن,دستگاه تست بتن,تست سازه بتن

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین تست بتن به کار رفته در سازهها ویرایش سوم بونگی در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 14,290 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,861 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 550

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما