به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 64
  • بازدید کل : 269963

دانلود کتاب لاتین تقویت سازه‌های بتنی تقویت شده با استفاده از کامپوزیت FRP خارجی هولاوای ، لیمینگ


دانلود کتاب لاتین تقویت سازه‌های بتنی تقویت شده با استفاده از کامپوزیت FRP خارجی هولاوای ، لیمینگ

دانلود کتاب لاتین تقویت سازه‌های بتنی تقویت شده با استفاده از کامپوزیت FRP خارجی هولاوای ، لیمینگ

سیستم مقاوم سازی سازه های بتنی با کامپوزیت FRP ( الیاف تقویت شده با پلیمر های رزین اپوکسی ) یکی از مصالح مدرن برای مقاوم سازی و تقویت سازه های بتنی به حساب می آیند. این نوع کامپوزیت از دو بخش الیاف تقویتی FRP تشکیل شده که به وسیله یک رزین ازجنس رزین اپوکسی احاطه شده است. محصولات پلیمری مورد استفاده در سازه ها به شکل ورق‌های پلیمری FRP، میلگردها یا آرماتور FRP، مش‌هایFRP و پروفیل FRP مشابه تیرآهن اف آرپی و نبشی اف آرپی وجود دارند. از این مصالح پلیمری FRP برای ساخت و تقویت سازه ها استفاده می شود.

مقاوم سازی سازه های بتنی با کامپوزیت FRP

 

برای اطمینان از کیفیت سیستم FRP در پروژه ­های مقاوم سازی فقط باید از الیاف کربن به همراه رزین اپوکسی استفاده شود.

کاربرد پلیمرهای مسلح شده با الیاف (FRP) تقویت خمشی تیرها و یا دال‌های بتنی در دهانه‌های بلند است. البته این به این معنی نیست که از FRP در تیرها و دال‌های با دهانه‌های کوچک نمی‌توان استفاده کرد.

پلیمرهای مسلح شده با الیاف (FRP)

امروزه نگهداری از سازه‌ها به دلیل هزینه ساخت و تعمیر از اهمیت بالایی برخوردار است.
با توجه به معایب این روش‌ها مانند بازدهی کم و یا نیاز به امکانات و فن آوری خاص امروزه روش‌های مقاوم سازی با استفاده از کامپوزیت روزانه در حال توسعه یافتن است. محدودیت استفاده و کاربرد کامپوزیت در مهندسی ساختمان به قیمت بالای آنها برمی گردد البته هزینه و قیمت آنها به تدریج رو به کاهش می باشد به این ترتیب استفاده از آنها بیشتر میشود. استفاده از FRP در زمینه مقاوم سازی، هر چند که هزینه بالایی در بردارد، اما با توجه به هزینه اجرای کم و نیز سایر مزایای FRP ، در کل به صرفه ترین و موثر ترین راه مقاوم سازی سازه های بتنی امروزه به شمار می آید.

مشخصات کتاب

نام کتاب: تقویت سازه‌های بتنی تقویت شده با استفاده از کامپوزیت FRP خارجی

نام لاتین محصول: Strengthening of Reinforced Concrete Structures Using Externally Bonded FRP Composites LC Hollaway ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:1999

تعداد صفحات:338

نویسندگان: هولاوای (Hollaway) ، لیمینگ (Leeming)

حجم فایل:9.82 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: سیستم مقاوم سازی سازه های بتنی با کامپوزیت FRP یکی از مصالح مدرن برای مقاوم سازی و تقویت سازه های بتنی به حساب می آیند.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتبن,تقویت,سازه‌های بتنی,کامپوزیت,FRPمقاوم سازي,ترميم,FRPتقويت سازه‌هاي بتن آرمه,مقاوم سازی,الیاف کربن,شیشه,آرامید,بازالت,تقویت,بتن, پلیمرهای مسلح شده با الیاف

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین تقویت سازه‌های بتنی تقویت شده با استفاده از کامپوزیت FRP خارجی هولاوای ، لیمینگ در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 14,840 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,356 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 522

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما