به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 30
  • بازدید دیروز : 75
  • بازدید کل : 270308

دانلود کتاب لاتین سازه‌های بتنی مسلح شده با فولاد، سنجش، مرمرت خوردگی محمد ال ری دی


دانلود کتاب لاتین سازه‌های بتنی مسلح شده با فولاد، سنجش، مرمرت خوردگی محمد ال ری دی

دانلود کتاب لاتین سازه‌های بتنی مسلح شده با فولاد، سنجش، مرمرت خوردگی محمد ال ری دی

 

استفاده گسترده و طولانی مدت از بتن مسلح، باعث می شود که معاینه، تعمیر و نگهداری و ترمیم آن درست و مناسب باشد. کتاب لاتین سازه‌های بتنی مسلح شده با فولاد: ارزیابی و تعمیر خوردگی را توضیح می دهد که خوردگی بتن مسلح از نقطه نظر عملی، برجسته طرح های حفاظتی و تعمیرات است.

بتن مسلح

خوردگی میلگردهای فولادی در سازه‌های بتن آرمه‌ای که در معرض محیط‌‌های خورنده کلروری و کربناتی قرار دارند، یک مساله بسیار اساسی است. در محیط‌های دریایی وقتی که یک سازه بتن‌ معمولی در دراز مدت در معرض عناصر خورنده نظیر نمک‌ها، اسید‌ها و کلرورها قرار گیرد، میلگردها به دلیل آسیب دیدگی و خوردگی، میزانی از ظرفیت خود را از دست می‌دهند. فولادهای زنگ زده به پوسته بیرونی بتن فشار می‌آورد و به خرد شدن و ریختن آن کمک میکند.

کامپوزیت

یکی از وﯾﮋﮔﯽ ﻫﺎي اﺻﻠﯽ ﮐﺎﻣﭙﻮزﯾﺖ ﻫﺎي ﭘﻠﯿﻤﺮي، ﻣﻘﺎوﻣﺖ ﻣﻨﺎﺳﺐ آن در ﺑﺮاﺑﺮ ﺧﻮردﮔﯽ و ﺳﺎدﮔﯽ اﺟﺮا در ﻣﺤﻞ ﻧﺼﺐ و سبکیش است.

ﺗﻘﻮﯾﺖ ﺳﺘﻮن ﺑﺘﻨﯽ ﺑﺎ ﻓﻮﻻد ﺑﻪ اﯾﻦ صورت اﻧﺠﺎم ﻣﯽ‌ﮔﯿﺮد ﮐﻪ ﭼﻬﺎر ﭘﺮوﻓﯿﻞ ﻧﺒﺸﯽ در ﻃﻮل ﮔﻮﺷﻪ‌ﻫﺎي ﺳﺘﻮن ﻗﺮار گرفته و ﺗﻮﺳﻂ ﺗﺴﻤﻪ‌ﻫﺎي ﻋﺮﺿﯽ ﺑﻪ ﯾﮑﺪﯾﮕﺮ ﻣﺘﺼﻞ ﻣﯽ‌شوند.

سازه های فولادی

فولاد در برابر مشکلات ناشی از خوردگی خسارت پذیر است و تمامی سازه‌های فولادی غوطه ور در آب ، مدفون در خاک‌ ازاین معضل رنج می‌برند. آرماتورهای فولادی بکار رفته در بتن مسلح از این امر مستثنی نیست و همواره با این مشکل گریبان گیر هستند. برای کاهش خسارات ناشی از مسائل خوردگی در تخریب بتن‌، باید عوامل خورنده تحت کنترل باشند.

مشخصات کتاب

نام کتاب: سازه‌های بتنی مسلح شده با فولاد، سنجش، مرمرت خوردگی

نام لاتین محصول: Steel Reinforced Concrete Structures Assessment and Rpair of Corrosion Mohamed A El Reedy ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2008

تعداد صفحات:218

نویسندگان: محمد ال ری دی (Mohamed A El Reedy)

حجم فایل:3.55 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کتاب لاتین سازه‌های بتنی مسلح شده با فولاد: ارزیابی و تعمیر خوردگی را توضیح می دهد.

کلمات کلیدی: سازه بتنی,مسلح شده,با فولاد,سنجش,مرمت خوردگی,سنجش مقاومت بتن,بتن مسلح شده,سنجش اسلامپ بتن,سنجش کارایی بتن,کارایی بتن,اسلامپ بتن,سازه‌های بتونی بافولاد,سنجش کارایی بتن,بتن,ستون مرکب فولادی محصور دربتن,ستون بتنی توخالی,مقاوم سازی,آزمایش اسلامپ بتن

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین سازههای بتنی مسلح شده با فولاد، سنجش، مرمرت خوردگی محمد ال ری دی در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 14,290 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,861 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 520

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما