به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 75
  • بازدید دیروز : 67
  • بازدید کل : 272741

دانلود کتاب لاتین طراحی مخلوط های بتنی ، کنترل کیفی و مشخصات کرایادون، ویکتوریا


دانلود کتاب لاتین طراحی مخلوط های بتنی ، کنترل کیفی و مشخصات کرایادون، ویکتوریا

دانلود کتاب لاتین طراحی مخلوط های بتنی ، کنترل کیفی و مشخصات کرایادون، ویکتوریا

کنترل کیفیت سازه های بتنی

کنترل کیفیت سازه‌های بتنی بسته به روش انتخاب شده براي طرح مخلوط بتن، گام‌هاي محاسبات طرح اختلاط نيز ممكن است تغيير كند اما گام‌هاي مشتركي در همه روشها وجود دارد.

مخلوط اوليه بتن

نتيجه نهايي طرح مخلوط بتن در همه روشها يكسان است و نمي‌توان يك روش را به اجبار به کار گرفت. مسلماً طرح مخلوط اوليه بتن در روشهاي مختلف برابر نيستن. اما زمانی که مخلوط آزمون ساخته مي‌شود و دستيابي به بتن مطلوب منجر به حك و اصلاح در طرح مخلوط اوليه بتن مي‌گردد، نتيجه طرح مخلوط در نهايت نزديك به هم است. هيچ ضمانتی وجود ندارد كه طرح مخلوط بتن بدست آمده بتواند خواسته‌ ها و نيازها را فراهم آورد. به دليل لحاظ نكردن بسياري از عوامل، دقت كافي در تعيين مقادير نسبت آب به سيمان، مقدار آب آزاد در نتيجه سيمان و ساير اجزاء وجود ندارد. بنابراين لازم است با ساخت دقيق طرح مخلوط اوليه بتن، بتوان از صحت آن اطمينان حاصل کرد. نام مخلوطي كه به این منظور ساخته مي‌شود را مخلوط آزمون يا آزمايشي نام میبرند.

مشخصات کتاب

نام کتاب: کتاب لاتین طراحی مخلوط های بتنی ، کنترل کیفی و مشخصات

نام لاتین محصول: Concrete Mix Design Quality Contorol and Specification Croydon, Victoria ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:1999

تعداد صفحات:327

نویسندگان: کرایادون (Croydon)،ویکتوریا(Victoria)

حجم فایل:5.58 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کنترل کیفیت سازه‌های بتنی بسته به روش انتخاب شده براي طرح مخلوط بتن نيز ممكن است تغيير كند اما گام‌هاي مشتركي در همه روش‌ها وجود دارد.

کلمات کلیدی: طراحی مخلوط‌های بتنی,pdfکنترل کیفی بتن,مشخصات بتن,کیفیت سازه‌های بتنی,طرح مخلوط بتن,طرح مخلوط بتن به روش کارگاهی,روش ملی طرح مخلوط بتن,راهنمای طرح مخلوط بتن,روش های طرح مخلوط بتن غلتکی,کنترل کیفی بتن به روش اولتراسونیک,کنترل کیفیت بتن تازه و سخت شده,آزمایش کنترل کیفیت بتن,کنترل کیفیت قطعات بتنی,دستورالعمل اجرایی و کنترل کیفی روسازی‌های بتن غلتکی

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP)کتاب لاتین طراحی مخلوط های بتنی ، کنترل کیفی و مشخصات کرایادون، ویکتوریا در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصی بتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملات و مواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات در کارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعه ای آر بی کریت


مبلغ واقعی 14,290 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,861 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 500

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما