به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 57
  • بازدید دیروز : 64
  • بازدید کل : 270474

دانلود کتاب لاتین راهنمای طراحی در مکانیک خاک و مهندسی پی شن باگا


دانلود کتاب لاتین راهنمای طراحی در مکانیک خاک و مهندسی پی شن باگا

دانلود کتاب لاتین راهنمای طراحی در مکانیک خاک و مهندسی پی شن باگا

مهندسی ژئوتکنیک شاخه‌ای ازمهندسی عمراناست که به بررسی رفتار مهندسی مصالح زمین و مخاطرات محتمل در رابطه با احداثابنیهمی‌پردازد و Geotechnical engineerin نام انگلیسی مهندسی ژئوتکنیک است.

مهندسی خاک و پی

کتاب لاتین راهنمای طراحی در مکانیک خاک و مهندسی پی شن باگا، راهنمای بسیار خوبی در حوضه‌ی مهندسی خاک و پی است.

خاک و پی

ابزارهای علمی مورد استفاده در مهندسی ژئوتکنیک علوم پایه‌ای نظیرمکانیک خاک،مکانیک سنگ،زمین‌شناسی مهندسیو علوم کاربردی مرتبط نظیر پی سازی،تونل سازی، و سدسازی است.

مهندسی ژئوتکنیک

در ابتدای هر پروژه عمرانی، با برنامه‌ریزی و انجام شناسایی‌های محلیژئوتکنیکی، ویژگی‌های فیزیکی، مکانیکی، و شیمیایی زمین ساختگاه پروژه ارزیابی شده و مخاطرات محتمل از قبیل زمین لرزه، زمین لغزش، و روانگرایی در ارتباط با پروژه مد نظر قرار می‌گیرد. سپس، انواع پی‌ها، سازه‌های نگهبان، عملیات خاکی و روسازی‌های پروژه تحلیل و طراحی می‌گردند. رادیه‌ها، شمع‌ها، و کیسون‌ها، نمونه هائی از پی‌ها، دیوارهای حائل و سدهای خاکی نمونه هائی از سازه‌های نگهبان، و احداث خاکریزها، گودها، تونل‌ها، کانال‌ها، مخازن، و مدفن‌های زباله نمونه هائی از عملیات خاکی می‌باشند.

مشخصات کتاب

نام کتاب: راهنمای طراحی در مکانیک خاک و مهندسی پی

نام لاتین محصول: Design Aids in Soil Mechaniecs and Foundation Engineering Shenbaga R Kaniraj ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:1988

تعداد صفحات:772

نویسندگان: شن باگا (Shenbaga)

حجم فایل:14.4 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کتاب لاتین راهنمای طراحی در مکانیک خاک و مهندسی پی شن باگا، راهنمای بسیار خوبی در حوضه‌ی مهندسی خاک و پی است.

کلمات کلیدی: کتاب,لاتین,راهنمای,طراحی,مکانیک,خاک و پی,مهندسی ژئوتکنیک,مهندسی خاک و پی,مکانیک خاک و پی,مکانیک خاک و پی سازی,کنفرانس خاک و پی,خاک و پی,مکانیک خاک و مهندسی پی,pdf مهندسی خاک و پی چیست,وب سایت مهندسی خاک و پی,مهندسي خاك و پي,مهندسی عمران خاک و پی

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین راهنمای طراحی در مکانیک خاک و مهندسی پی شن باگا در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 15,500 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,950 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 542

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما