به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 36
  • بازدید دیروز : 54
  • بازدید کل : 269128

دانلود کتاب لاتین طراحی پی‌های شمعی در خاک‌هایی با قابلیت روان‌ گرایی کناپت


دانلود کتاب لاتین طراحی پی‌های شمعی در خاک‌هایی با قابلیت روان‌ گرایی کناپت

دانلود کتاب لاتین طراحی پی‌های شمعی در خاک‌هایی با قابلیت روان‌ گرایی کناپت

پدیده روان گرایی که در خاک‌های ماسه‌ای ریز و اشباع اتفاق می‌افتد، از اهمیت بسزایی در جابجایی‌های مخرب زمین در هنگام وقوع زلزله برخوردار است. انواع گسیختگی‌های ناشی از روانگرایی شامل: گسترش جانبی، لغزش زمین ، گسیختگی پی از ناحیه‌ی ظرفیت باربری، نشست خاک ها و غوطه وری سازه‌های مدفون می باشد.

روان گرایی

روانگرایی سبب نرم شدگی خاک شده و در نتیجه تغییر شکل های متناوب بزرگ در لایه خاک رخ می‌دهد. مناطقی که دارای جنس ماسه ای بوده و لذا تهیه پهنه بندی روانگرایی برای این شهر با توجه به بالا بودن سطح آبزیر زمینی ضروری به نظر می رسد.

خاک و پی

بدین منظور با استفاده از اطلاعات کسب شده از مهندسی خاک و پی موجود در منطقه، بانک اطلاعاتی جامعی که در برگیرنده پارامترهای فیزیکی و مکانیکی خاک منطقه، جنس خاک، عدد نفوذ استاندارد و غیره می باشد تهیه گردیده است.

مشخصات کتاب

نام کتاب: طراحی پی‌های شمعی در خاک‌هایی با قابلیت روان‌ گرایی

نام لاتین محصول: Design of Pile Foundations in Liquefiable Soils G Madabhushi J Knappett ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2010

تعداد صفحات:233

نویسندگان: گوپال مدابوشوی (Gopal Madabhushi)، جاناتان (Jonathan)، استوارت هائگ (Stuart Haigh)

حجم فایل:8.67 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: روانگرایی موجب نرم شدگی خاک شده که باعث تغییر شکل های متناوب بزرگ در لایه خاک می‌شود.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,طراحی,پی‌ها,شمعی,خاک‌ها,روان گرایی<طراحی پی,قابلیت روان گرایی,pdf,طراحی پی‌های شمعی,پی شمعی در خاک,پی و خاک

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین طراحی پی‌های شمعی در خاک‌هایی با قابلیت روان‌ گرایی کناپت در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصی بتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملات و مواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات در کارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعه ای آر بی کری


مبلغ واقعی 14,290 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,861 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 592

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما