به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 26
  • بازدید دیروز : 76
  • بازدید کل : 270519

دانلود کتاب لاتین بارگزاری سریع شمع ها پل هلسچر


دانلود کتاب لاتین بارگزاری سریع شمع ها پل هلسچر

دانلود کتاب لاتین بارگزاری سریع شمع ها پل هلسچر

برای به دست آوردن اطلاعات در مورد سختی و ظرفیت باربری یک شمع پایه، آزمون بار بار سریع می تواند یک جایگزین موثر و اقتصادی برای آزمون بار استاتیک باشد. به منظور قضاوت در مورد این موضوع، ابتدا باید تأثیر تاثیرات نرخ در فشارهای آب خاک رس و رس در شن و ماسه بررسی شود. کتاب لاتین بارگزاری سریع شمع ها پل هلسچر آخرین تحولات مربوط به تحقیق را انجام می دهد تا این اثرات را بازتاب دهد. این کتاب لاتین بارگزاری سریع شمع ها پل هلسچر شامل مشارکت های فعلی از دانشگاهیان برجسته جهان است. علاوه بر این سردبیران داده های زمینه تجربی را خلاصه کرده و درباره مدل سازی سانتریفوژ پیشرفته بحث می کنند. این کتاب لاتین بارگزاری سریع شمع ها پل هلسچر اطلاعات ضروری در پیشرفت تست بار سریع را برای محققان و متخصصانی که در آزمایش بار از شمعهای بنیادی کار می کنند، در نظر گرفته است.

PDA

PDA مخفف انگلیسی Pile Driving Analyser به معنی آنالیز رانش شمع است. در حین کوبش شمع موج نیرو و سرعت توسط سیستم PDA اندازه گیری و ثبت می گردد. نرم افزار ساده ای در سیستم PDA پیش بینی شده که بر اساس معادله انتشار موج طولی در شمع، ظرفیت باربری نهائی شمع، انرژی منتقل شده به شمع، تنش های کششی و فشاری، شاخص سلامت شمع و ... را برای هر ضربه محاسبه نموده و نمایش می دهد.

‌آزمايش‌های شمع:

آزمايش‌ھای تعيين ظرفيت باربری

‌‌‌آزمايش‌های کنترل کيفيت سازه

ریز شمع

 

بارگذاری محوری استاتیکی بر روی ریزشمع یا میکروپایل ­های منفرد انجام می‌گردد. در این آزمایش­ها معمولاً، بارگذاری محوری بر روی شمع ها ادامه دار هستند. زمانی که شمع بتواند حداکثر بار آزمایش از پیش تعیین شده را تحمل کند، یا به یک حد جابجایی محوری سازه­ای از پیش تعیین شده برسد با گرایش به سمت ظرفیت­های بالاتر در ریزشمع‌ها یا میکروپای‌های “باربر”، ممکن است گسیختگی به شکل کاهش ناگهانی بار و افزایش در جابجایی وابسته به گسیختگی سازه­ای، اتفاق بیوفتد. این موضوع مستلزم ملاحظات دقیق در طراحی ریزشمع یا میکروپایل­های ظرفیت بالا می­باشد .

ریز شمع یا میکروپایل

هدف از آزمایش درجای ریزشمع یا میکروپایل‌ها بررسی این است که آیا، ریزشمع (یامیکروپایل) می­تواند بارهای طراحی را بدون حرکت اضافی و با یک ضریب اطمینان کافی در طول عمر بهره­ برداری سازه، تحمل کند یا خیر؟ همچنین، این آزمایش­ها برای بررسی کفایت اجرا، حفاری و عملیات تزریق پیمانکار، قبل و در حین ساخت شمع­های بهره ­برداری صورت می‌گیرد. بنابراین شرایط سنگ و خاک ، تجهیزات و اپراتور ، همچنین روش اجرا استفاده شده برای اجرای شمع بهره­برداری باید شبیه به آن چیزی باشد که، برای اجرای شمع آزمایشی استفاده شده است.

مشخصات کتاب

نام کتاب: بارگزاری سریع شمع ها

نام لاتین محصول: Repid Load Testing on Piles P Holscher F Van Tol ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2009

تعداد صفحات:192

نویسندگان: پل هلسچر (Paul Holscher)، فریتس ون تول (Frits van Tol)

حجم فایل:6.04 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کتاب لاتین بارگزاری سریع شمع‌ها پل هلسچر شامل مشارکت‌های فعلی از دانشگاهیان برجسته جهان است.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,بارگزاری,سریع,شمع,پل هلسچر,pdf,تست شمع,بارگزاری شمع,بار گزاری سریع شمع,میکروپایل,شمع چیست,آزمایش شمع,آزمون شمع, آزمایش بارگذاری شمع,تست بارگذاری شمع,بارگذاری استاتیکی شمعها,تست بار,ریز شمع

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین بارگزاری سریع شمع ها پل هلسچر در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 14,400 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,960 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 598

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما