به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 73
  • بازدید دیروز : 64
  • بازدید کل : 270490

دانلود کتاب لاتین پی‌های مسکونی، رفتار و طراحی ویرایش دوم روبرت وید براوون


دانلود کتاب لاتین پی‌های مسکونی، رفتار و طراحی ویرایش دوم روبرت وید براوون

دانلود کتاب لاتین پی‌های مسکونی، رفتار و طراحی ویرایش دوم روبرت وید براوون

کتاب لاتین پی‌های مسکونی، رفتار و طراحی ویرایش دوم روبرت وید براوون اصلاح شده اطلاعات مربوط به ساخت و ساز پایه و رفتار ساختمان های کم عمق مسکونی و تجاری را فراهم می کند.

پی های مسکونی

کتاب لاتین پی‌های مسکونی، رفتار و طراحی ویرایش دوم روبرت وید براوون شیمی سیمان، مهندسی خاک، آماده سازی سایت، زهکشی و طراحی بنیادی اساسی را پوشش می دهد. این تجدید نظر شامل مواد جدیدی در زمینه حمل و نقل به علت ریشه های مواد مغذی، تعامل ریشه ها با بنیادها، ثبات شیمیایی در خاک، شیمی رطوبت و مبادله یون، تکنیک های تعمیر پایه و مدت زمان تعمیر.

رفتار و طراحی پی

پی،شالودهیافونداسیون به زبانانگلیسی Foundation بخشی از ساختمان است که وظیفهٔ انتقال نیرو از ستونها به زمین و خاک اطرافش را عهده دار است.

پی

بر اساس نوع ساختمان و میزان نیروهای وارده، بافت لایه هاو نوع خاک زمین و شرایط آب و هوایی منطقه :می توان تیپ و ابعاد پی را انتخاب و مشخص کرد. عمق، طول و عرض پی‌ها به وزن ساختمان، تعداد طبقات و نوع خاک محل بستگی دارد.

مشخصات کتاب

نام کتاب: پی‌های مسکونی، رفتار و طراحی

نام لاتین محصول: Residential Foundation Design Behavious and Repair 2nd Ed Robert Wade Brown ARBcrete

ویرایش:دوم

سال چاپ: 1979

تعداد صفحات:56

نویسندگان: روبرت وید براوون (Robert wadw brown)

حجم فایل:13.9 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کتاب لاتین پی‌های مسکونی، رفتار و طراحی روبرت وید براوون شیمی سیمان، مهندسی خاک، آماده سازی سایت و طراحی بنیادی اساسی را پوشش می دهد.

کلمات کلیدی: پی،شالودهیافونداسیون به زبانانگلیسی Foundation بخشی از ساختمان است.

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین پی‌های مسکونی، رفتار و طراحی ویرایش دوم روبرت وید براوون در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 14,290 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,861 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 475

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما