به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 30
  • بازدید دیروز : 129
  • بازدید کل : 272538

دانلود کتاب لاتین پی های سطحی، ظرفیت باربری و نشست داس


دانلود کتاب لاتین پی های سطحی، ظرفیت باربری و نشست داس

دانلود کتاب لاتین پی های سطحی، ظرفیت باربری و نشست داس

کتاب لاتین پی های سطحی، ظرفیت باربری و نشست داس مرجع مهندسی استاندارد در بنیاد های کم عمق را در نظر گرفته است. کاملا تکمیل شده و نوشته شده توسط یکی از مردان در این زمینه، آن را پوشش می دهد تمام آخرین پیشرفت ها و رویکردهای کتاب لاتین پی های سطحی، ظرفیت باربری و نشست داس منبع به همان اندازه برای محققان و طراحان ارزشمند است، دانش آموزان مهندسی، این منبع اطلاعات را به روز می کند و نظریه های تجدید نظر در ظرفیت تحمل نهایی و تحمل پایه های کم عمق را ارائه می دهد.

ظرفیت باربری و نشست

آن را به تعدادی از شرایط منحصر به فرد مانند پایه های در خاک با تقویت ژئوگرید و همچنین روابط ظرفیت باربری برای پایه های کم عمق تحت بارهای غیر عادی و شیب دار اضافه می کند. همچنین پیشرفت ها در مواد تقویت کننده را پوشش می دهد.

ظرفیت باربری

متن کتاب لاتین پی های سطحی، ظرفیت باربری و نشست داس به هشت فصل تقسیم شده است. فصل ها 2، 3، و 4 تئوری های مختلفی را که طی پنجاه سال گذشته توسعه داده شده اند برای تخمین ظرفیت باربری نهایی فونداسیون های کم عمق تحت انواع مختلف بارگذاری و شرایط زیرزمینی ارائه می کنند.

پی‌های سطحی

در طی پانزده سال گذشته پیشرفت پایدار برای ارزیابی امکان استفاده از تقویت کننده در خاک برای افزایش ظرفیت تحمل نهایی و مجاز پایه های کم عمق و نیز کاهش میزان حل و فصل آنها در شرایط مختلف بارگیری انجام شده است.

مشخصات کتاب

نام کتاب: پی های سطحی، ظرفیت باربری و نشست

نام لاتین محصول: Shallow Foundations Bearing Capacity and Settlement Braja M Das ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:1999

تعداد صفحات:362

نویسندگان: براجا داس ( Braja M Das)

حجم فایل:5.57 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کتاب لاتین پی های سطحی، ظرفیت باربری و نشست داس مرجع مهندسی استاندارد در بنیاد های کم عمق را در نظر گرفته است.

کلمات کلیدی:دانلود,کتاب,لاتین,ظرفیت,باربری,پی‌,سطحی,نشست,داس,pdf,پی‌های سطحی,نواریی‌های سطحی منفرد,انواع پی‌های سطحی,عکس پی‌های سطحی,طراحی پی های سطحی,نشست پی های سطحی,پی های سطحی,ظرفیت باربری خاک,ظرفیت باربری پی,ظرفیت باربری پی های سطحی,ظرفیت باربری شمع ها,ظرفیت باربری جانبی شمع,ظرفیت باربری جرثقیل,ظرفیت باربری دینامیکی شمع ها,ظرفیت باربری خاک ,pdf,ظرفیت باربری,پی سطحی،بار لرزه ای،ظرفیت باربری،نشست الاستیک،استاتیکی معادل

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین پی های سطحی، ظرفیت باربری و نشست داس در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 14,290 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,861 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 847

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما