به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 129
  • بازدید کل : 272517

دانلود کتاب لاتین تئوری مهندسی پی داس


دانلود کتاب لاتین تئوری مهندسی پی داس

دانلود کتاب لاتین تئوری مهندسی پی داس

کتاب لاتین تئوری مهندسی پی داس در مورد، بررسی دقیق از ادبیات موجود در فشار زمین جانبی، دیوارهای شمع ورق، ظرفیت تحمل نهایی از پایه های کم عمق، نگه داشتن ظرفیت صفحات و پیچ و مهره های پیچیده در شن و ماسه، و تجزیه و تحلیل ثبات شیب بحث می کند.

مهندسی پی

بحث ظرفیت تحمل نهایی فونداسیون های کم عمق، جامع ترین ترسیم کتاب لاتین تئوری مهندسی پی داس است که در هر نقطه ای یافت می شود و بررسی لنگر زمین برای کتاب لاتین تئوری مهندسی پی داس منحصر به فرد است.

تئوری مهندسی

علاوه بر این، درمان در درجه اول، نظری است و به هیچ وجه با کتاب های طراحی پایه کنونی رقابت نمی کند. کتاب لاتین تئوری مهندسی پی داس تنها نوعی است. نه تنها از سوی معلمان و دانشجویان سال اول دبیرستان مهندسی ژئوتکنیک پذیرفته خواهد شد، بلکه مرجع مفیدی برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و مشاوران در این زمینه خواهد بود.

مشخصات کتاب

نام کتاب: تئوری مهندسی پی

نام لاتین محصول: Theoretical Foundation Engineering Braja M Das ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:1987

تعداد صفحات:455

نویسندگان: داس (Das)

حجم فایل:7.10 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: هر فصل کتاب لاتین تئوری مهندسی پی داس شامل چندین مضمون است که هرگز در هیچ کتاب دیگری منتشر نشده است.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,تئوری,مهندسی,پی,داس,pdf,مهندسی پی,مهندسی پی پیشرفته,مهندسی پی داس,مهندسی پی ,icivil,مهندسی پی,جریان,خاک,خاکبرداری,خاکریز,شمع فولادی,فشار خاک,پی,ژئوتکنیک سفارش پروژه, پی مهندسی,تئوری مهندسی پی,تئوری پی,عمران,فراعمران,دانلود کارآموزی عمران,آموزش دروس عمران,آموزش نرم افزارهای عمران,آموزش نرم افزار آباکوس در عمران,سایت مهندسی عمران

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین تئوری مهندسی پی داس در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 14,400 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,960 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 499

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما