به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 719
  • بازدید دیروز : 43
  • بازدید کل : 271255

دانلود کتاب لاتین بررسی‌های فنی تست‌های مکانیک خاک چن


دانلود کتاب لاتین بررسی‌های فنی تست‌های مکانیک خاک چن

دانلود کتاب لاتین بررسی‌های فنی تست‌های مکانیک خاک چن

کتاب لاتین بررسی‌های فنی تست‌های مکانیک خاک چن حاوی اطلاعاتی است که از منبع معتبر و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. مواد چاپی با مجوز نقل شده و منابع ذکر شده است. در کتاب لاتین بررسی‌های فنی تست‌های مکانیک خاک چن طیف گسترده ای از منابع ذکر شده است.

تست‌های مکانیک خاک

تلاش های منطقی برای انتشار داده ها و اطلاعات قابل اعتماد صورت گرفته است، اما نویسنده و ناشر کتاب لاتین بررسی‌های فنی تست‌های مکانیک خاک چن نمی توانند مسئولیت اعتبار همه مواد و یا پیامدهای استفاده از آنها را بر عهده بگیرند.

بررسی های فنی مکانیک خاک

ثبات و عملکرد یک ساختار مبتنی بر خاک بستگی به زیر زمین دارد. شرایط، ویژگی های سطح زمین، نوع ساخت و ساز و بعضی اوقات تغییرات هواشناسی. شرایط زیرزمینی را می توان با حفاری و نمونه برداری، نقشه برداری لرزه ای، حفاری حفره های آزمایش و مطالعه داده های موجود مورد بررسی قرار داد.

مکانیک خاک

در چهل سال گذشته، حداقل پنجاه کتاب در زمینه مکانیک خاک نوشته شده است، بیشتر آنها کتاب های درسی است. فقط چند مورد در برنامه های کاربردی کاربردی است. مهندسی خاک: تست، طراحی و ترمیم، اطلاعاتی را فراهم می کند که نیاز به پر کردن شکاف بین یادگیری کتاب های درسی و مهارت های عملی است.

خاک

کتاب لاتین بررسی‌های فنی تست‌های مکانیک خاک چن معنای عملی جنبه های مختلف مکانیک خاک، استفاده از داده های تست فشرده سازی بدون محدودیت، معنی آزمون های تلفیقی، ارزش عملیاتی فشار جانبی و غیره را فراهم می کند.

کتاب لاتین بررسی‌های فنی تست‌های مکانیک خاک چن علاوه بر جنبه های فنی تحقیقات پایه، در دنیای واقعی سایه دعوی قضایی بر سر هر یک از مشاوران قرار می گیرد. نویسنده در کتاب لاتین بررسی‌های فنی تست‌های مکانیک خاک چن مسائل حقوقی را به طور مفصل بررسی می کند.

مشخصات کتاب

نام کتاب: بررسی‌های فنی تست‌های مکانیک خاک

نام لاتین محصول: Soil Engineering Testing and Remediation Fu hua Chen ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2000

تعداد صفحات:280

نویسندگان: چن (Chen)، موریس (Morris)

حجم فایل:2.94مگابایت

معرفی کوتاه محصول: نویسنده در کتاب لاتین بررسی‌های فنی تست‌های مکانیک خاک چن مسائل حقوقی را به طور مفصل بررسی می کند.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,بررسی,فنی,تست,مکانیک,خاک,چن,pdf,بررسی‌های فنی,تست‌های مکانیک خاک,آزمایش مکانیک خاک,مکانیک خاک,بررسی فنی مکانیک خاک,مهندسی ژئوتکنیک

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین بررسی‌های فنی تست‌های مکانیک خاک چن در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 14,290 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,861 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 583

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما