به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 51
  • بازدید دیروز : 67
  • بازدید کل : 272717

دانلود کتاب لاتین استحکام خاک و پایداری شیروانی دانکن


دانلود کتاب لاتین استحکام خاک و پایداری شیروانی دانکن

دانلود کتاب لاتین استحکام خاک و پایداری شیروانی دانکن

کتاب لاتین استحکام خاک و پایداری شیروانی دانکن به عنوان هدف خود را برای جمع آوری درس های 35 سال گذشته در مورد قدرت خاک و ثبات شیب همراه است. این کتاب لاتین استحکام خاک و پایداری شیروانی دانکن در طول این دوره، تکنیک ها و تجهیزات آزمایشگاهی و آزمایشگاهی در محل بهبود یافته است، توانایی ما برای انجام تجزیه و تحلیل ثبات شیب با استفاده گسترده از کامپیوترها انقلابی شده است، روش های جدید تقویت و تثبیت شیب ها توسعه یافته است، و تعداد زیادی از تحقیقات در مورد شکاف شیب، تاریخچه پرونده های مستند و ارزشمند را برای هدایت عملیات مهندسی ارائه داده اند. کلیه این روش ها را دانش آموزان و متخصصان تحصیلات تکمیلی ژئوتکنیک میتوتنند در کتاب لاتین استحکام خاک و پایداری شیروانی دانکن مشاهده کنند.

استحکام خاک و پایداری شیروانی

رهنمودهای معتبر، مدرن و مدرن به قدرت خاک و تجزیه و تحلیل شیب و ثبات از طریق روش های واضح و مختصر و نمونه های عملی، قدرت و پایداری خاك، حالت های هنری را برای ارزیابی قدرت خاك و همچنین برای تجزیه و تحلیل، طراحی و تثبیت دامنه های خاك توصیف می كنند. اصول تعادل در تجزیه و تحلیل و استفاده مناسب از برنامه های کامپیوتری تاکید می شود. روش ها برای بررسی نتایج تجزیه و تحلیل های پیچیده و برای ارائه نتایج تجزیه و تحلیل پایداری شیب به طور واضح شرح داده شده است. اینها از طریق نمونه های بسیاری نشان داده شده اند.

استحکام خاک

ویژگی های کتاب لاتین استحکام خاک و پایداری شیروانی دانکن:

اصولی که بر مقاومت برشی خاک نظارت دارد، از جمله قدرت برشی ضایعات جامد شهری

روشهای برآورد و ارزیابی توانایی های برشی بر اساس تجزیه و تحلیل بازگشتی شیب ها و شیب های پایدار.

توضیحات شرایطی که دامنه ها باید طراحی شوند تا تحمل کنند.

توضیحات مفصل از روش های تجزیه و تحلیل برای ثبات کوتاه مدت و بلند مدت، کاهش سریع، زلزله و تحکیم جزئی.

طیف گسترده ای از روش های تجزیه و تحلیل، روش هایی برای تایید نتایج و مشاوره در ارائه نتایج تحلیل های پایداری شیب، از جمله اهمیت استفاده از روش های چند و / یا مستقل.

روش هایی برای تعمیر شیب های شکست خورده و تثبیت شیب های پایدار حاشیه ای.

با بیش از 250 تصویر بصری، قدرت زمین و ثبات شیب یک منبع کامل و عملی برای مهندسان ژئوتکنیک، زمین شناسان مهندسی، مهندسین عمران، زمین شناسان، مهندسان محیط زیست و دانشجویان است.

مشخصات کتاب

نام کتاب:استحکام خاک و پایداری شیروانی

نام لاتین محصول: Soil Strength and Slope Stability J M Duncan Wright ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2005

تعداد صفحات:307

نویسندگان: دانکن (Duncan)، استیفن رایت (stephef Wright)

حجم فایل:3.91 مگابایت

معرفی کوتاه محصول:کتاب لاتین استحکام خاک و پایداری شیروانی دانکن به عنوان هدف خود را برای جمع آوری درس های 35 سال گذشته در مورد قدرت خاک و ثبات شیب همراه است.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,استحکام,خاک,پایداری,شیروانی,دانکن,pdf,استحکام خاک,پایداری شیروانی,استحکام خاک و پایداری شیروانی,مقاومت خاک,شیب,ثبات

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین استحکام خاک و پایداری شیروانی دانکن در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 14,290 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,861 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 867

برچسب های مهم

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما