به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 37
  • بازدید دیروز : 53
  • بازدید کل : 271517

دانلود کتاب لاتین راهنمای طراحی هیدرولیکی پل‌ها


دانلود کتاب لاتین راهنمای طراحی هیدرولیکی پل‌ها

دانلود کتاب لاتین راهنمای طراحی هیدرولیکی پل‌ها

در طراحی یک پل باید مشخصات استاندارد TxDOT برای ساخت و نگهداری بزرگراه ها، خیابان ها و پل ها در سال 2004 به عنوان یک ساختار، از جمله حمایت، در نظر گرفته شود که در اثر افسردگی یا انسداد (مانند آب، بزرگراه یا راه آهن) دارای جاده ای یا مسیری را برای حمل ترافیک یا سایر بارهای متحرک دنبال کنید و باز کردن در بالای مرکز پیمودگی بیش از 20 فوت بین چهره های جانبی، خطوط بهار از آرچها یا انتهای فوقانی دهانه های دریچه های چندگانه اندازه گیری شود.

طراحی هیدرولیکی پل‌ها

پل ها در مقابل نفوذگرها با خاکریزی پوشیده نمی شوند و یا برای جلوگیری از نفوذ آب به منظور افزایش ظرفیت هیدرولیکی طراحی شده اند، حتی اگر برخی در معرض سیل قرار گرفته اند.

پل‌های هیدرولیکی

پل ها جریان را برای حفظ جریان و حفظ حیات آبزی فراهم می کنند. پل‌های هیدرولیکی مهمترین و گران قیمت ترین سازه های هیدرولیکی هستند که آسیب پذیری به علت ناشی از سیل را دارند. برای به حداقل رساندن خطر شکست پل هیدرولیکی، نیازهای هیدرولیکی عبور جریان در طول مراحل پیشرفت، ساخت و تعمیر و نگهداری، باید شناسایی و مورد توجه قرار گیرد.

مشخصات کتاب

نام کتاب: راهنمای طراحی هیدرولیکی

نام لاتین محصول: Bridge Design Manual Hydraullics Design ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:1999

تعداد صفحات:60

نویسندگان: بخش حمل و نقل پل وزارت حمل و نقل میسوری

حجم فایل:456 کیلوبایت

معرفی کوتاه محصول: پل‌های هیدرولیکی مهمترین و گران قیمت ترین سازه های هیدرولیکی هستند که آسیب پذیری به علت ناشی از سیل را دارند.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,طراحی,هیدرولیکی,پل,راهنمای طراحی,طراحی هیدرولیکی,طراحی هیدرولیکی پل‌ها,راهنمای طراحی هیدرولیکی,طراحی پل هیدرولیکی,pdf,سازه هیدرولیکی

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین راهنمای طراحی هیدرولیکی پل‌ها در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 12,750 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 11,475 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 582

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما