به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 95
  • بازدید دیروز : 64
  • بازدید کل : 270048

دانلود کتاب لاتین طراحی هیدرولیکی سرریزهای جانبی بروموویچ


دانلود کتاب لاتین طراحی هیدرولیکی سرریزهای جانبی بروموویچ

سرریزهای جانبی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند تا جریانات رودخانه ها، کانال ها، فاضلاب ها و مخازن را از بین ببرند. با این حال، رفتار هیدرولیکی با روش های ساده پیش بینی دقیق این نوع عجله پیچیده و دشوار است.

طراحی هیدرولیکی

کتاب لاتین طراحی هیدرولیکی سرریزهای جانبی بروموویچ ارزشمند ارائه یک روش طراحی هیدرولیکی جدید است که توسط تجزیه و تحلیل داده های منتشر شده در عملکرد سر ریزهای جانبی و استفاده از نتایج برای کالیبراسیون یک مدل عددی پیش بینی شده است. این روش طراحی هیدرولیکی جدید، به صورت نمودار و معادلات ساده، ارائه می شود، این روش جدید طراحی هیدرولیکی باعث می شود سرعت جریان تخلیه شده توسط یک سرریز جانبی به وسیله محاسبه مستقیم تعیین شود.

سرریز های جانبی

سرریز در انگلیسی به معنی Weir است. سرریزها بر اساس شکل انواع مختلف دارند و درمهندسی عمرانمورد استفادهٔ گسترده قرار گرفته اند.

مشخصات کتاب

نام کتاب: طراحی هیدرولیکی سرریزهای جانبی

نام لاتین محصول: Hydraulic Design of Side Weirs B C Bromwich ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2003

تعداد صفحات:151

نویسندگان: بروموویچ (Bromwich)، ریکارد (rickard)

حجم فایل:4.64 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: این روش جدید طراحی هیدرولیکی باعث می شود سرعت جریان تخلیه شده توسط یک سرریز جانبی به وسیله محاسبه مستقیم تعیین شود.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,طراحی,هیدرولیک,رفتار هیدرولیکی,سرریز,جانبی,بروموویچ,pdf,طراحی هیدرولیکی,طراحی هیدرولیکی سر ریزها,هیدرولیکی سر ریز ها,سرریزهای جانبی,طراحی سرریز های جانبی, طراحی هیدرولیکی سرریزهای جانبی بروموویچ

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین طراحی هیدرولیکی سرریزهای جانبی بروموویچ در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت

 


مبلغ واقعی 13,850 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,465 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۵ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 628

برچسب های مهم

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما