به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 481
  • بازدید دیروز : 93
  • بازدید کل : 267704

دانلود کتاب لاتین سرریز‌ها و اتلاف انرژی راجینیکانت


دانلود کتاب لاتین سرریز‌ها و اتلاف انرژی راجینیکانت

نیاز به یک کتاب فروش جامع در هیدرولیک سررنگ و انرژی از زمان طولانی تحقق یافته است. موضوعات مختلف مربوط به سرریزها و منابع انباشته شده در منابع اختصاص یافته به طور عمده به طراحی در دسترس هستند.

سرریزها

سدها، کتاب های درسی در مورد هیدرولیک و جریان کانال باز و کتابچه های راهنمای هیدرولیک با این حال، پیشرفت در تحقیق و طراحی، به طور کلی منتشر شده است.

در کتاب سرریز‌ها و اتلاف انرژی، درباره مراحل ساخت سرریز، سرریزهایی که هدف دوگانه دارند و از سیل و دفع رسوب، حفاظت از سد های زمین به عنوان سرریز، پیش بینی و حفاظت در برابر نیروهای مضر نظیر بالا بردن، کاویتاسیون، ریختن و غیره استفاده می شود مورد بحث قرار می‌گیرد.

اتلاف انرژی

واضح است که چنین کتابی ساده ترین راه برای دسترسی خواننده است اطلاعات در مورد آخرین تحولات در این زمینه. کتاب حاضر نتیجه این تلاش است.

کتاب لاتین سرریز‌ها و اتلاف انرژی راجینیکانت به چهار بخش تقسیم شده است که شامل سرازن سازی، انهدام انرژی و مدل سازی هیدرولیک است.

سر ریزها و اتلاف انرژی

در کتاب کتاب لاتین سرریز‌ها و اتلاف انرژی راجینیکانت تاکید بر بحث در مورد هیدرولیکی انواع مختلف سرریزها و انحلالپردازهای انرژی و توضیح آن در مورد مسائل مربوط به طراحی عملی است. برای این منظور، نمونه های دلخواه در مکان های مناسب در کتاب لاتین سرریز‌ها و اتلاف انرژی راجینیکانت گنجانده شده است.

مشخصات کتاب

نام کتاب: سرریز‌ها و اتلاف انرژی

نام لاتین محصول: Hydraulic of Spillways and Energy Dissipators Rajnikant M Khatsuria ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2005

تعداد صفحات:673

نویسندگان: راجینیکانت(Rajnikant)، کاتسوریا (Khatsuria)

حجم فایل:8.85 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کتاب لاتین سرریز‌ها و اتلاف انرژی راجینیکانت به چهار بخش تقسیم شده است که شامل سرازن سازی، انهدام انرژی و مدل سازی هیدرولیک است.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,سرریز,اتلاف,انرژی,راجینیکانت,pdf,سر ریزها و اتلاف انرژی,اتلاف انرژی,سرریزها<سرریزها و اتلاف انرژی,اتلاف انرژی راجینیکانت

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین سرریز‌ها و اتلاف انرژی راجینیکانت در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 14,950 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,455 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 850

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما