به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 83
  • بازدید دیروز : 91
  • بازدید کل : 271836

دانلود کتاب لاتین روش‌های عددی در هیدرولیک کانال‌های باز


دانلود کتاب لاتین روش‌های عددی در هیدرولیک کانال‌های باز

دانلود کتاب لاتین روش‌های عددی در هیدرولیک کانال‌های باز

پوشش جامع الگوریتم های عددی که در مدل سازی کانال باز استفاده می شود، از جمله روش های استاندارد و همچنین طرح های جدید ایجاد شده توسط نویسنده کتاب لاتین روش‌های عددی در هیدرولیک کانال‌های باز ارائه شده است.

کتاب لاتین روش‌های عددی در هیدرولیک کانال‌های باز گام به گام توسعه از معادلات فیزیکی پایه به راه حل مشکلات عملی فراهم می کند بینش جدید را به عددی راه حل برخی از مشکلات کلاسیک هیدرولیک کانال باز توجه ویژه ای به تجزیه و تحلیل دقت الگوریتم ها می دهد که اجازه می دهد تا تفسیر بهتر نتایج حاصل از نرم افزار شبیه سازی شامل تجزیه و تحلیل عمیق ساده مدل های مسیر یابی سیل و خواص آنها.

هیدرولیک کانال باز

هیدرولیکی کانال باز همیشه یک منطقه بسیار جالب علمی است و فعالیت های مهندسی به دلیل اهمیت زیادی آب برای زندگی انسان.

اولین منبع مشکل، تشخیص درست جریانهای فیزیکی است و توضیحات ریاضی آنها. دومین مورد مربوط به راه حل است معادلات مشتق شده. معادلات ناشی از هیدرودینامیک نسبتا ساده هستند و به استثنای بعضی موارد بسیار آرمانی، راه حل آنها نیازمند استفاده از روش های عددی است. به همین دلیل پیشرفت بزرگ در مدل سازی جریان کانال باز که طی 40 سال گذشته رخ داد، پیشرفت در تکنیک کامپیوتری، اطلاع رسانی و روش های عددی را هماهنگ کرد.

روش‌های عددی در هیدرولیک کانال‌های باز

به خوبی شناخته شده است که حتی مشکلات مهندسی هیدرولیک معمولی نیاز به برنامه های کدهای کامپیوتری دارند. بنابراین ما شاهد توسعه سریع بسته های آماده هستیم که به طور گسترده ای برای مهندسان ارائه می شود. با این وجود، لازم است که کاربران خود را با برخی از اصول روش های عددی و تکنیک های محاسباتی مورد استفاده برای حل مشکلات مورد نظر آشنا سازند.

مشخصات کتاب

نام کتاب: روش‌های عددی در هیدرولیک کانال‌های باز

نام لاتین محصول: Numerical Modeling in Open Channel Hydraulic Water Science and Tecnology ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2010

تعداد صفحات:427

نویسندگان: سمکویچ (szmkiewicz)

حجم فایل:2.53مگابایت

معرفی کوتاه محصول: هیدرولیکی کانال باز همیشه یک منطقه بسیار جالب علمی است و فعالیت های مهندسی به دلیل اهمیت زیادی آب برای زندگی انسان.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,روش,عددی,هیدرولیک,کانال,باز,pdf,روش‌های عددی,هیدرولیک کانال‌های باز,روش‌های عددی کانال‌های باز, روش‌های عددی در هیدرولیک کانال‌های باز,کانال هیدرولیک,کانال باز هیدرولیک,کانال باز

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین روش‌های عددی در هیدرولیک کانال‌های باز‌ در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 13,300 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 11,970 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 569

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما