به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 62
  • بازدید دیروز : 505
  • بازدید کل : 267790

دانلود کتاب لاتین هیدرولیک کانال‌های باز آکان


دانلود کتاب لاتین هیدرولیک کانال‌های باز آکان

هیدرولیک کانال باز برای دانش آموزان مهندسی عمران و فارغ التحصیلان و مهندسان تمرین شده است. نوشته شده در زبان ساده، آن را معرفی و توضیح می دهد تمام موضوعات اصلی مورد نیاز برای دوره ها در جریان کانال، با استفاده از نمونه کارهای متعدد برای نشان دادن نکات کلیدی است.

هیدرولیک کانال‌های باز

با توجه به هر دو مقدمه ای بر جریان، راهنمایی های عملی برای طراحی کانال های باز و موضوعات پیشرفته تر مانند هیدرولیک پل و مشکل شستشو، کتاب لاتین هیدرولیک کانال‌های باز پروفسور آکان ارائه می دهد مطالعه بی نظیر کاربر پسند از این موضوع مهم روش ساده برای دانشجویان کارشناسی و فارغ التحصیلان به طور یکسان مناسب است.

پیش بینی می شود دانش آموزان قبل از مطالعه کتاب لاتین هیدرولیک کانال‌های باز یک دوره مکانیک مایع داشته باشند.

کانال باز

فصل 1 کتاب لاتین هیدرولیک کانال‌های باز یک بررسی مکانیک سیالات را در مورد جریانهای کانال باز می کند. قوانین حفاظتی بازبینی می شوند و معادلات تداوم، حرکت و انرژی حاصل می شوند. در فصل دوم کتاب لاتین هیدرولیک کانال‌های باز آکان، برنامه های کاربردی اصول انرژی و شتاب در کنار مساله خفه شدن در جریان ثابت بحث می شود. همچنین نشان داده شده است که رفتار هیدرولیکی جریان کانال باز می تواند در شرایط فوق العاده و فوق بحرانی بسیار متفاوت باشد. همچنین، پدیده پرش هیدرولیکی معرفی شده است.

فصل 3 هیدرولیک کانال باز به جریان عادی اختصاص داده شده است. شرح مختصری از فرمول های مقاومت جریان در ابتدا در رابطه با نظریه ی لایه مرزی ارائه شده است و سپس محاسبات جریان طبیعی برای پوشش های یکنواخت، چمن، رباط، کامپوزیت و کانال های ترکیبی ارائه شده است.

هیدرولیک

فصل چهارم کاب هیدرولیک کانال باز، با محاسبات پروفیل سطح آب برای جریان های گوناگون به تدريج در ارتباط است. متوجه شدم که این موضوع در ابتدا می تواند یک موضوع دشوار باشد، زیرا شرایط مرزی مورد نیاز برای محاسبه پروفایل سطح آب بستگی به نوع مشخصات خود دارد.

فصل ششم کتاب لاتین هیدرولیک کانال‌های باز آکان در مورد ساختارهای اندازه گیری جریان مختلف، دریچه ها، سرریزها، حوضچه های در حال حرکت و انتقال کانال ها بحث می کند. فصل هفتم به هیدرولیک پل متصل است. اول محاسبات جریان هستند در مجاورت بخش های پل بحث شده است، سپس انقباض و بیهوش کردن محلی است.

پدیده ها توصیف می شوند و در نهایت معادلات تجربی برای برآورد کل پل برآورد شده اند. موضوع جریان غیرمتعارف کانال باز، به خودی خود، می تواند یک دوره فارغ التحصیل پیشرفته باشد. بنابراین، در این کتاب لاتین هیدرولیک کانال‌های باز آکان هیچ تلاشی برای پوشش دادن این موضوع به طور کامل انجام نمی شود. با این حال، در حالی که فصل 8 فقط مقدمه ای بر جریان غیرمتعارف است، آن شامل اطلاعات کافی برای کمک به دانش آموز برای ایجاد یک مدل اختلاف ضمنی ضمنی است. طرح های مسیریابی کانال ساده تر نیز مورد بحث قرار می گیرد.

مشخصات کتاب

نام کتاب: هیدرولیک کانال‌های باز

نام لاتین محصول: Open Channel Hydraulics A Osman Akan ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2006

تعداد صفحات:377

نویسندگان: عثمان آکان (Osman Akan)

حجم فایل:2.78 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: دانش آموزان قبل از مطالعه کتاب لاتین هیدرولیک کانال‌های باز یک دوره مکانیک مایع داشته باشند.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,هیدرولیک,کانال,باز,آکان,pdf,کانال باز,هیدرولیک کانال باز,هیدرولیک کانال‌های باز,کتاب هیدرولیک,کتاب هیدرولیک کانال‌های باز,جریان کانال‌

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین هیدرولیک کانال‌های باز آکان در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 12,750 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 11,475 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 773

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما