به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 75
  • بازدید دیروز : 129
  • بازدید کل : 271957

دانلود کتاب لاتین مرجع مهندسی پل طراحی لرزه ای جلد سوم چِن و دوآن


دانلود کتاب لاتین مرجع مهندسی پل طراحی لرزه ای جلد سوم چِن و دوآن

دانلود کتاب لاتین مرجع طراحی لرزه ای پل وای فاه چِن و لیان دوآن

در میان تمام موضوعات مهندسی، مهندسی پل، احتمالا سخت ترین است که برای ایجاد یک کتابچه راهنمای کاربر، زیرا آن را شامل زمینه های مختلف هنر و علوم است. این نه تنها نیاز به دانش و تجربه در طراحی و ساخت پل دارد، بلکه اغلب شامل فعالیت های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی می شود. از این رو، می خواهم به سردبیران و نویسندگان تبریک بگویم و این حجم ضخیم را درک کرده و وقت و انرژی را برای این که در کوتاه مدت آن را تکمیل کنم اختصاص داده ام. نه تنها اولین کتابچه راهنمای مهندسی پل تا آنجا که می دانم، بلکه شامل اطلاعاتی است که قبلا در اختیار مهندسان پل قرار نگرفته است. این تقریبا تمام جنبه های مهندسی پل را شامل می شود، به جز تجزیه و تحلیل های اولیه و ساخت و ساز درست پل ساختمان ها، اعضا و بنیادها. البته مهندسی پل چنین موضوع مهمی است که مهندسان همیشه باید برای اطلاعات و راهنمایی های اضافی فراتر از کتابچه راهنما باشند

مناطق مهندسی پل شامل برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل و طراحی، ساخت و ساز، تعمیر و نگهداری و توانبخشی است. برای ارائه مهندسین به منابع سازماندهی شده و کاربر پسند و آسان برای پیگیری، این کتاب به چهار جلدی تقسیم شده و چاپ می شود:

I: طراحی فوق ساختار،

II: طراحی زیر ساخت،

III: طراحی لرزه ای،

IV: ساخت و ساز و نگهداری.

جلد سوم: طراحی لرزه ای،

ملاحظات زلزله ژئوتکنیک، آسیب زلزله، تحلیل دینامیکی و تحلیل غیر خطی، فلسفه های طراحی و معیارهای طراحی مبتنی بر عملکرد، طراحی لرزه ای پل های بتنی و فولادی، انزوای لرزه ای و انحلال انرژی، کنترل فعال، تعاملات پایه و اساس خاک ، و تکنولوژی و عملیات تکمیل لرزه ای.

بخشی از وظایف حرفه ای مجموعه اِی آر بی کریت نشر کتاب و جزوه های نایاب رشته عمران می باشد. تا دانشجویان بتوانند به طور منسجم به کتب و جزوات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند .

در اینجا امکان دانلود کتاب لاتین مرجع مهندسی پل جلد سوم: طراحی لرزه ای تالیف وای فاه چِن و لیان دوآن pdf در یک فایل اکنون در سایت در دسترس شما محقق گرامی قرار گرفته است. پل بتنی پل با سازه بتنیپل بتنی مسطح,پل بتنی پیش ساخته,پل بتنی پیش تنیده,پل بتنی مسلح,پل بتنی چیست,پل بتنی,انواع پل بتنی,جزئیات پل بتنی,دتایل پل بتنی

آماده سازی توسط شرکت ای آر بی کریتپل سازی,پل سازی چیست,پلسازی انواع,اصطلاحات پلسازی,پروژه پلسازی,پاورپوینت پلسازی,تحلیل پلسازی,تحقیق پل سازی,تعریف پل سازی,جزوات پلسازی,جزوه پلسازی pdf,پلسازی در عمران,دانلود پلسازیطراحی لرزه ای پلها,طرح لرزه ای پل ها,طراحی لرزه ای ومقاوم سازی پلها,طراحی لرزه ای پل,طراحی لرزه ای پل ها,آیین نامه طراحی لرزه ای پل ها


مبلغ واقعی 21,900 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 19,710 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 748

برچسب های مهم

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما