به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 72
  • بازدید دیروز : 505
  • بازدید کل : 267800

دانلود کتاب لاتین مهندسی ژئوتکنیک دریایی ریچارد دین


دانلود کتاب لاتین مهندسی ژئوتکنیک دریایی ریچارد دین

مهندسی ژئوتکنیک دریایی تالیف ریچارد دین

کتاب مهندسی ژئوتکنیک دریایی تالیف پروفسور دین یکی از مراجع اصلی رشته مهندسی عمران گرایش سازه های دریایی می باشد که در طراحی سازه های دریایی فراساحل و همچنین سازه های ساحلی مورد استفاده محققین در این رشته جذاب مهندسی قرار می گیرد.سازه دریایی رال,سازه دریایی امیرکبیر,سازه دریایی عمران,سازه دریایی علوم تحقیقات,سازه دریایی چیست,سازه دریایی,انواع سازه دریایی,کتاب سازه های دریایی,کتاب طراحی
سازه های دریایی دربرگیرنده طیف وسیعی از سازه ها هستند که با اهداف متنوع و مختلفی احداث می گردند. در یک تقسیم بندی کلی می توان این سازه ها را به دو گروه سازه های ساحلی و سازه های فراساحلی تقسیم نمود.سازه های دریایی

بخشی از وظایف مجموعه ای آر بی کریت نشر کتب و جزوه های نایاب رشته عمران می باشد. تا دانشجویان بتوانند به طور منسجم به کتب و جزوات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند .

در اینجا امکان دانلود کتاب لاتین مرجع مهندسی ژئوتکنیک دریایی تالیف ریچارد دین pdf در یک فایل اکنون در سایت در دسترس شما محقق گرامی قرار گرفته است.

آماده سازی توسط شرکت ای آر بی کریت


مبلغ واقعی 19,900 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 17,910 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 786

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما