به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 28
  • بازدید دیروز : 40
  • بازدید کل : 270193

دانلود کتاب لاتین مهندسی سازه های مقاوم در برابر زلزله تالیف موگری


دانلود کتاب لاتین مهندسی سازه های مقاوم در برابر زلزله تالیف موگری

دانلود کتاب لاتین مهندسی سازه های مقاوم در برابر زلزله ویرایش 3 موگری

رخداد این چنین بلایای طبیعی که منجر به صدمات جانی و مالی به کشورها و مردم وارد می نماید، لزوم استفاده هر چه بیشتر از سیستم های اتلاف انرژی را در سازه ها پر رنگ تر می نماید. استفاده از جداساز های لرزه ای و میراگر های انرژی در این زمینه بسیار تاثیرگذار بوده و از جان و مال انسان ها محافظت می نماید.

طراحی لرزه ای,طراحی لرزه ای ازهری,طراحی لرزه ای دیافراگم,طراحی لرزه ای سازه ها,طراحی لرزه ای سازه های بتنی,طراحی لرزه ای سازه های فولادی,طراحی لرزه ای سازه های ویژه,طراحی لرزه ای پل,طراحی لرزه ای چیست,بهترین کتاب مهندسی زلزله,مازولانی,مهندسی زلزله مازولانی,گیوکو,خرید کتاب مهندسی زلزله,دانلود کتاب اصول مهندسی زلزله,دانلود کتاب مهندسی زلزله,دانلود کتاب مهندسی زلزله پیشرفته,دانلود کتاب مهندسی زلزله چن,کتاب مهندسی زلزله,کتاب مهندسی زلزله بزرگ نیا,کتاب مهندسی زلزله حسن مقدم,کتاب مهندسی زلزله خسرو برگی,کتاب مهندسی زلزله پیشرفته,کتاب مهندسی زلزله چوپرا

بخشی از وظایف مجموعه ای آر بی کریت نشر کتب و جزوه های نایاب رشته عمران می باشد. تا دانشجویان بتوانند به طور منسجم به کتب و جزوات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند .

در اینجا امکان دانلود کتاب لاتین مهندسی سازه های مقاوم در برابر زلزله تالیف موگری pdf در یک فایل اکنون در سایت در دسترس شما محقق گرامی قرار گرفته است.

آماده سازی توسط شرکت ای آر بی کریت

 


مبلغ واقعی 17,000 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,450 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 679

برچسب های مهم

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما