به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 38
  • بازدید کل : 270206

دانلود کتاب مرجع مقاومت مصالح تیموشنکو پارت 1


دانلود کتاب مرجع مقاومت مصالح تیموشنکو پارت 1

دانلود کتاب مرجع مقاومت مصالح تیموشنکو پارت 1

مقاومت مواد یا مقاومت مصالح علمی هست که در آن به بررسی رفتار مواد در تحمل تنش‌ها بر اثر بار وارد شده و تغییر شکل آنها می‌پردازد.

مقاومت مواد یا مقاومت مصالح (به انگلیسی: Strength of materials) بخشی از علم مواد است که به مطالعهٔ استحکام مواد مهندسی و رفتار مکانیکی آن‌ها در حالت کلی (مانند تنش، کرنش، تغییر شکل و رابطه‌های میان تنش و کرنش) می‌پردازد. اغلب این بررسی‌ها به روش‌های مختلف برای محاسبه تنش‌های سازه‌هایی مانند تیرها، ستون‌ها و شفت اشاره دارد.

کتاب مقاومت مصالح تیموشنکو به عنوان یکی از کتب مرجع مقاومت مصالح در آخرین ورژن این کتاب به نام مقاومت مصالح تیموشنکو که به زبان لاتین و بصورت فایل pdf در اختیار شما قرار می گیرد از کتب مقاومت مصالح پیشرفته می باشد که در دانشگاه های بسیاری چه ایرانی و چه خارجی تدریس شده و یا در حال تدریس می باشد.

در اینجا امکان دانلود کتاب های استاتیک تیموشنکو بصورت pdf در یک فایل اکنون در سایت در دسترس شما محقق گرامی قرار گرفته است.

آماده سازی توسط شرکت ای آر بی کریت

کتاب مقاومت مصالح,مرجع مقاومت مصالح,آخرین ورژن مقاومت مصالح,مقاومت مصالح تیموشنکو,کتاب مقاومت مصالح تیموشنکو,کتاب لاتین مقاومت تیموشنکو

 


مبلغ واقعی 7,000 تومان    15% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 5,950 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 984

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما