به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 46
  • بازدید دیروز : 64
  • بازدید کل : 270463

دانلود کتاب لاتین راهنمای طراحی برای اتصالات ستون‌های مقطع تو خالی کوربان


دانلود کتاب لاتین راهنمای طراحی برای اتصالات ستون‌های مقطع تو خالی کوربان

دانلود کتاب لاتین راهنمای طراحی برای اتصالات ستون‌های مقطع تو خالی کوربان

کتاب راهنمای طراحی برای اتصالات ستون‌های مقطع تو خالی کوربان به مهندس کمک می‌کند تا اطلاعاتی برای طراحی اتصالات ستون توخالی بدست آورد.

Hollow structural section

مقاطع ساختمانی توخالی (H.S.S) از نوعی پروفیل فلزی با سطح مقطع توخالی تشکیل شده است. واژه H.S.S مخفف (Hollow structural section) مقطع بسته‌ای (تیوبلار) است که به شیوه نورد سرد تولید شده.

HSS

مقاطع سازه ای توخالی (HSS)، تیوب‌های فولادی با درز جوش و استحکام بالا هستند که به عنوان یک عضو باربر در ساختمان‌ها به کار برده می‌شوند. این مقاطع به شکل گرد، مربع و مستطیل در طیف گسترده‌ای از اندازه ها تولید شده‌اند. از مزایای آن می‌توان به ظاهر زیبا، نسبت استحکام به وزن بالا، یکپارچگی استحکام، مقرون به صرفه بودن و قابلیت بازیافت اشاره کرد.

مقاطع تو خالی

از مقاطع توخالی فولادی سازه‌ای (HSS) بطور گسترده ای در سازه‌های ساختمانی میان مرتبه به عنوان ستون یا اعضای مهاربندی ، استادیوم‌ها ، پل‌ها و سازه‌های فضاکار استفاده می‌شود.

با وجود گسترش روزافزون استفاده از H.S.S در سایرکشورها، استفاده از این مقاطع در ایران هنوز توسعه پیدا نکرده و مهم‌ترین دلایل عدم رواج این نوع مقطع ساختمانی می‌توان به دو مورد اشاره کرد:

  • عدم تولید داخلی

اولین و مهم‌ترین دلیل عدم استفاده از مقطع توخالی به عنوان اسکلت ساختمان این است که این مقاطع در کشور تولید نمی‌شود و تولیدکننده‌ای،تکنولوژی ساخت این مقاطع را آموزش ندیده.

  • دشوار بودن اتصال

روشهای معمول اتصالات صلب مقطع H.S.S، بسیار دشوار و پرهزینه است و دقت پایینی در اجرا دارد.

مشخصات کتاب

نام کتاب: راهنمای طراحی برای اتصالات ستون‌هایی با مقاطع تو خالی

نام لاتین محصول: DESIGN GUIDE FOR STRUCTURAL HOLLOW SECTION COLUMN CONNECTIONS J A Packer ARBcrete

ویرایش:9

سال چاپ:2004

تعداد صفحات:213

نویسندگان: کوربان (kurobane)،پاکر (Packer)

حجم فایل:3.14 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کتاب راهنمای طراحی برای اتصالات ستون‌های مقطع تو خالی کوربان به مهندس کمک می‌کند تا اطلاعاتی برای طراحی اتصالات ستون توخالی بدست آورد.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتبن,راهنما,طراحی,برای,اتصالات,ستون‌های,مقطع,تو خالی,کابون,pdf,اتصال ستون,ستون تو خالی,مقطع ستون,طراحی ستون,طراحی اتصالات ستون,ستون مقطع تو خالی,HSS,Hollow structural section,

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین راهنمای طراحی برای اتصالات ستون‌های مقطع تو خالی کوربان در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 16,400 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,760 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 769

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما