به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 39
  • بازدید دیروز : 76
  • بازدید کل : 270532

دانلود کتاب لاتین نظارت بر سازه‌های ساختمان مور (موور)


دانلود کتاب لاتین نظارت بر سازه‌های ساختمان مور (موور)

دانلود کتاب لاتین نظارت بر سازه‌های ساختمان مور (موور)

تعداد زیادی ساختمان که نیاز به تصمیم گیری آگاهانه در مورد ایمنی و قابلیت اطمینان خود دارند، وجود دارد. با وجودی که مسائل اجتماعی و اقتصادی اغلب تاثیرات مهمی دارند، اما مسائل فنی بایستی به طور عینی، کارآمد و قابل اعتماد مورد توجه قرار گیرد.

سازه‌های ساختمان

کتاب لاتین نظارت بر سازه‌های ساختمان نشان می‌دهد که چگونه نظارت بر رفتار فیزیکی یک ساختار می‌تواند در هنگام ارزیابی به مهندس کمک کند تا این شرایط را برآورده کند.

نظارت بر سازه

کتاب لاتین نظارت بر سازه‌های ساختمان در درجه اول به مهندس تمرین متعهد شده است که توصیه های مربوط به ایمنی و کارایی را ارائه کند. به همین ترتیب، برای مشتری مشخص خواهد شد که برای ارزیابی یا ارزیابی گزارش تحقیقاتی که شامل نظارت است مشخص شود.

کتاب لاتین نظارت بر سازه‌های ساختمان مور (موور) یکی از مرجع برای کسانی است که در تحقیقات مربوط به نظارت مشغول به کار هستند و کمک به دانش آموزان پیشرفته که نیاز به درک بهتر عملکرد کامل در خدمات ساخت و ساز ساختمان دارند.

ساخت و ساز

نیاز به ارزیابی ایمنی و کارایی ممکن است به دلایل مختلف بوجود آید، از جمله مشکلات در حال توسعه در خدمات به تغییر استفاده یا معرفی ویژگی های نوآورانه در مرحله طراحی. این دلایل در فصل اول مورد بررسی قرار می گیرند که یک فلسفه را بوجود می آورد که مهندس ارزیابی می تواند دوره های مناسب را تعیین کند. مشاهدات و اندازه گیری هایی که به مسائل واقعی پاسخ نمی دهند بی ارزش هستند، اما اطلاعات بیش از حد که نمی توانند به طور مؤثر و قابل تفکیک و هضم شوند، مفید نیز نیست.

شرح هر یک از تکنیک ها حاوی محدودیت های کاربردی، وضعیت عمومی توسعه و تجربه با استفاده از آن، احتیاج لازم برای استفاده از اطمینان از نتایج قابل اعتماد، دقت مورد انتظار و روش های تفسیر و ارائه نتایج است. نشانه های تکنیک های جدید و چشم انداز توسعه و کاربرد آنها در این حوزه اندازه گیری است. تاریخچه مورد برای هر نوع رویکرد مشخص شده است و کتاب لاتین نظارت بر سازه‌های ساختمان با بحث در مورد روند توسعه یک طرح نظارت به پایان می رسد.

مشخصات کتاب

نام کتاب: نظارت بر سازه‌های ساختمان

نام لاتین محصول: Monitoring Building Structures J F A Moore ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:1992

تعداد صفحات:168

نویسندگان: موور (J F A Moore)

حجم فایل:2.31 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کتاب لاتین نظارت بر سازه‌های ساختمان در درجه اول به مهندس تمرین متعهد شده است که توصیه های مربوط به ایمنی و کارایی را ارائه کند.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتبن,نظارت,سازه‌های,ساختمان,سازه‌های ساختمان,سازه فولادی,سازه بتنی,نظارت سازه,نظازت ساختمان,نکات اجرایی ساختمان,نکات اجرایی نظارت ساختمان,ارزیابی

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین نظارت بر سازه‌های ساختمان در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 16,400 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,760 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 907

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما