به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 643
  • بازدید دیروز : 43
  • بازدید کل : 271179

دانلود کتاب لاتین طراحی سازه‌های فولادی در بابر آتش وینکاتاش


دانلود کتاب لاتین طراحی سازه‌های فولادی در بابر آتش وینکاتاش

دانلود کتاب لاتین طراحی سازه‌های فولادی در برابر آتش وینکاتاش

طراحی سازه در شرایط آتش سوزی، به لحاظ مفهومی شبیه به طراحی ساختاری در شرایط دمای طبیعی است، اما اغلب به دلیل نیروهای داخلی ناشی از انشعاب حرارتی، کاهش قدرت به علت درجه حرارت بالا، انحراف بسیار بزرگتر و عوامل دیگر، مشکلتر است.

طراحی سازه

پیش از انجام تصمیمات طراحی، ایجاد اهداف مشخص و تعیین شدت آتش سوزی طراحی ضروری است. هنر و علم طراحی سازه های ایمنی آتشسوزی در سال های اخیر افزایش یافته است و همراه با توسعه کدهای پیچیده ای از عمل مانند Eurocodes است. اسناد Eurocode در حال حاضر بهترین توافق بین المللی در مورد قوانین طراحی برای ساختمان های در معرض آتش سوزی را نشان می دهد. به طور مشابه، کدهای و استانداردهای موجود در ایالات متحده و سایر نقاط جهان با مقررات طراحی منطقی برای ارزیابی مقاومت در برابر آتش سازها به روز می شوند. یکی از مثال های این است که اخیرا معرفی رویکرد طراحی منطقی آتش در آخرین نسخه کتابچه راهنمای طراحی فولاد سازمانی آمریکا انجام شده است.

طراحی سازه‌های فولادی برای ایمنی آتش

طراحی سازه های فلزی برای ایمنی آتش، راهنمایی را برای کسانی که مایل به اعمال روش های مهندسی منطقی برای طراحی آتش طراحی سازه های فولادی هستند، راهنمایی می کند. به تنهایی کدها اطلاعات کافی برای طراحی ساختاری را ارائه نمی دهند، به ویژه به این دلیل که پیچیده تر و جامع تر می شوند. کتاب لاتین طراحی سازه‌های فولادی در بابر آتش وینکاتاش مواد پس زمینه را فراهم می کند و به عنوان یک راهنمای طراحی برای کاربر عمل می کند. این باید خواننده را با موضوع آشنا کند تا محاسبات مقاومت نسبی سازه های فولادی را با توجه به Eurocodes یا سایر مقررات کد انجام دهد. پیشینه نظری، فنی و یا تاریخی ارائه شده است، در صورتی که این امر به کاربر کمک می کند تا به روشنی روش های محاسبه را درک کند، در حالی که نمونه هایی از عناصر ساده و راهنمایی که نشان می دهد چگونه یک ساختار کامل را می توان تجزیه و تحلیل کرد.

طراحی سازه های فلزی برای ایمنی آتش نشان دهنده یك امر مهم در شناخت رفتار ساختاری در آتش می باشد.

مشخصات کتاب

نام کتاب: طراحی سازه‌های فولادی در برابر آتش

نام لاتین محصول: Designing Steel Structures for Fire Safety J Marc F Venkatesh ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2009

تعداد صفحات:186

نویسندگان: وینکاتاش (Venkatesh Kodur) ، ژان مارک فرانسن (Jean-Marc Franssen) ، رائول زهریا (Raul Zaharia)

حجم فایل:1.69 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: طراحی سازه های فلزی برای ایمنی آتش نشان دهنده یك امر مهم در شناخت رفتار ساختاری در آتش می باشد.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,سازه‌های,فولادی,برابر,آتش,وینکاتاش,pdf,طراحی سازه,طراحی سازه فولادی,ایمنی سازه در برابر آتش,آتش سوزی,آتش و سازه فولادی,ایمنی سازه فولادی,آتشسوزی,آتش سازه‌ها,راهنمای طراحی فولاد,راهنمای ایمنی سازه فولادی,Eurocod,درجه حرارت بالا

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین طراحی سازه‌های فولادی در بابر آتش وینکاتاش در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 16,290 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,661 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1032

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما