به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 73
  • بازدید دیروز : 129
  • بازدید کل : 271955

دانلود کتاب لاتین راهنمای طراحی فولاد تغییر اصطکاک اتصالات قاب فولادی جوش داده شده برای مقاومت لرزه ای جان گروس


دانلود کتاب لاتین راهنمای طراحی فولاد تغییر اصطکاک اتصالات قاب فولادی جوش داده شده برای مقاومت لرزه ای جان گروس

دانلود کتاب لاتین راهنمای طراحی فولاد تغییر اصطکاک اتصالات قاب فولادی جوش داده شده برای مقاومت لرزه ای جان گروس

زلزله نورتریج در 17 ژانویه 1994 باعث شکستگی های شکننده در اتصالات پرتو به ستون از برخی ساختارهای لحیم فولاد جوش شده (WSMF) شد. هیچ یک از اعضا یا ساختمان ها به دلیل نارسایی های اتصال ناپدید نشدند و هیچ زندگی از بین رفت. با این وجود، وقوع این شکستگی های اتصال منجر به تغییر در طراحی و ساخت و ساز می شود.

زلزله نورتریج

در کتاب لاتین راهنمای طراحی فولاد تغییر اصطکاک اتصالات قاب فولادی جوش داده شده برای مقاومت لرزه ای جان گروس سازه‌ها از لحاظ فریم های فولادی، ساختارهای موجود که شامل عملیات پیش از Northridge1 می‌باشند، ممکن است با توجه به شکستگی های اشاره شده ، دوباره ارزیابی شود.

اصطکاک اتصالات قاب فولادی

کتاب لاتین راهنمای طراحی فولاد تغییر اصطکاک اتصالات قاب فولادی جوش داده شده برای مقاومت لرزه ای جان گروس توصیف می کند که ، تغییرات طراحی ممکن را به اتصالات WSMF مورد استفاده در سازه‌های پیش از نرجریس برای بهبود عملکرد لرزه ای ارائه می دهد.

شکستگی

شکستگی اتصالات لحظه ای "تجویز شده" در زلزله نورتریج، منشا و مسیرهای گوناگون را نشان داد. به طور کلی، شکستگی در ریشه فلنج CJP برش آغاز شد و از طریق فلنج تیر، فلنج ستون یا خود جوش گسترش یافت. در برخی موارد، شکستگی از طریق فلنج ستون و به ستون وب گسترش یافته است. پایه فولادی که به طور کلی در محل قرار داشت، یک رد مکانیکی در ریشه جوش ایجاد کرد. شکستگی ها اغلب از نقص جوش (همجوشی ناقص) در ریشه عبور می کنند که با قطعه ای که توسط پشتی جوش معرفی می شود، همسو است. نقشه برداری از یک مسیر شکست معمول نشان داده شده است.

قاب فولادی

شکست شکستگی در فولاد بستگی به چقرمگی شکست مواد، استرس اعمال شده و اندازه و شکل نقص دارد. تجزیه و تحلیل شکست، بر اساس شدت شکست شکستگی و اندازه گیری نقص جوش اندازه گیری شده ، نشان داد که شکستگی شکننده در سطح استرس تقریبا در محدوده تنش عملکرد اسمی پرتو رخ می دهد.

شدت تنش انتقادی برای مواد و شدت تنش انتقادی به نوبه خود یک عملکرد از چقرمگی شکست مواد است. در شکستگی هایی که در ساخت و ساز WSMF در نتیجه زلزله نورتریج اتفاق افتاد، تعدادی از عوامل مرتبط با استحکام کششی مواد، اندازه و محل نقص ها و میزان استرس اعمال شده مشاهده شد.

مشخصات کتاب

 

نام کتاب: راهنمای طراحی فولاد تغییر اصطکاک اتصالات قاب فولادی جوش داده شده برای مقاومت لرزه ای

نام لاتین محصول: Steel Design Guide Series Modification of Existing Welded Steel Moment Frame Connection ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:1999

تعداد صفحات:86

نویسندگان: جان گروس (John L. Gross) ، مایکل (Michael) ، چیا مینگ اوانگ (Chia-Ming Uang) ، کازوخی کاسایی (Kazuhiko Kasai) ، نستور ایوانکی (Nestor Iwankiw)

حجم فایل:1.42 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: شکست شکستگی در فولاد بستگی به چقرمگی شکست مواد، استرس اعمال شده و اندازه و شکل نقص دارد.

کلمات کلیدی: کتاب,لاتین,راهنمای,طراحی,فولاد,تغییر,اصطکاک,اتصالات,قاب,فولادی,جوش,مقاومت,لرزه‌ای,جان گروس,pdf,طراحی فولاد,طراحی سازه فولادی,زلزله نورتریج,اصطکاک اتصالات,قاب فولادی,مقومت سازه,مقاومت لرزه‌ای,مقاومت فولاد,شکستگی,شکستگی اتصالات,اتصالات قاب فولادی,فریم فولادی,شکستگی در فولاد,تغییر اصطکاک,زلزله

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین راهنمای طراحی فولاد تغییر اصطکاک اتصالات قاب فولادی جوش داده شده برای مقاومت لرزه ای جان گروس در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت

 


مبلغ واقعی 15,850 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,265 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 836

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما