به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 44
  • بازدید دیروز : 64
  • بازدید کل : 269997

دانلود کتاب لاتین تحلیل پلاستیک و طراحی سازه‌های فولادی وونگ


دانلود کتاب لاتین تحلیل پلاستیک و طراحی سازه‌های فولادی وونگ

دانلود کتاب لاتین تحلیل پلاستیک و طراحی سازه‌های فولادی وونگ

مهندسان از روش پلاستیکی به طور گسترده برای طراحی سازه‌های فولادی مانند: پرتوهای مداوم ، پرتوهای ساده و فریم‌های ساده پورتال استفاده کرده‌اند. به طور سنتی، تجزیه و تحلیل بر اساس نظریه سفت و پلاستیکی که در آن بار فروپاشی پلاستیکی از طریق فرمول بندی کار مجازی مورد ارزیابی قرار می گیرد و در آن انحراف انعطاف را نادیده می‌گیرند.

روش پلاستیکی

برای فریم های پیچیده تر، بسته های تخصصی برای تجزیه و تحلیل الاستوپلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد. انتشارات جاری در روش طراحی پلاستیکی ابزار تحلیل را بر اساس فرمول بندی کار مجازی یا نظریه پلاستیکی پیچیده در بسته های تخصصی متخصص ارائه می‌دهد. کتاب لاتین تحلیل پلاستیک و طراحی سازه‌های فولادی وونگ به دنبال این شکاف است.

تجزیه و تحلیل پلاستیک

تجزیه و تحلیل خطی و غیر خطی انعطاف پذیر را به صورت روزانه با استفاده از برنامه‌های کامپیوتری به طور گسترده‌ای در دسترس تجاری انجام می‌گیرد. نتایج تجزیه و تحلیل کامپیوتری به طور معمول ، به ابزارهایی با فرمت‌های محاسباتی خودکار مانند صفحات گسترده برای طراحی منتقل می شوند. استفاده از این روال معمول برای طراحی بر اساس تجزیه و تحلیل الاستیک، هندسی غیر خطی معمول است. با این حال، برنامه های تجاری کامپیوتری برای تجزیه و تحلیل پلاستیک هنوز در میان جامعه مهندسی نادر هستند.

کتاب لاتین تحلیل پلاستیک و طراحی سازه‌های فولادی وونگ تاکید بر یک روش تجزیه و تحلیل پلاستیکی بر اساس لولا با مفهوم لولا دارد. قابهای هر درجه پیچیدگی را می توان با استفاده از این روش با استفاده از پلاستیک مقایسه کرد. این روش بر اساس روش تجزیه و تحلیل الاستوپلاستیک است که در آن تجزیه و تحلیل خطی خطی، انجام شده به صورت دستی یا با استفاده از کامپیوتر، بین تشکیل لایه های پلاستیکی متوالی استفاده می شود. نتایج تجزیه و تحلیل انعطاف پذیری خطی در یک پرومار ایجاد شده در محدوده صفحه گسترده ای استفاده می شود که در آن شکل گیری لولای پلاستیکی بعدی می تواند به صورت خودکار پیش بینی شده و نیروهای متفاوتی و انحراف آن محاسبه شود. علاوه بر این، یک روش تقریبی پیوندی برای در نظر گرفتن اثر تعامل نیرو در ارزیابی بار فروپاشی ساختار توصیف شده است. این روش می تواند با استفاده از نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل حاصل از بیشتر برنامه های کامپیوتری موجود در بازار انجام شود.

روش تقریبی پیوندی

روش تقریبی پیوندی یک روش غیرمستقیم برای به دست آوردن بار فروپاشی ساختارها با استفاده از روشهای تکراری است. برای محاسبه مستقیم بار فروپاشی بدون استفاده از رویه های تکراری، با توجه به تئوری پلاستیک، باید از فرمول های خاص استفاده شود.

امروزه ، روش سفتی روش محبوب و شناخته شده برای تحلیل ساختاری است. این کتاب یک روش نظری برای مشتق شدن ماتریس های سختی برای حالت های مختلف پلاستیک در یک عنصر برای روش سختی تحلیل است. این نظریه بر اساس قانون جریان پلاستیک است و مفهوم سطح عملکرد معرفی شده است.

مشخصات کتاب

نام کتاب: تحلیل پلاستیک و طراحی سازه‌های فولادی

نام لاتین محصول: Plastic Analysis and Design of Steel Structures M Bill Wong ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2009

تعداد صفحات:257

نویسندگان: بیل وونگ (M Bill Wong)

حجم فایل:5.46 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کتاب لاتین تحلیل پلاستیک و طراحی سازه‌های فولادی وونگ تاکید بر یک روش تجزیه و تحلیل پلاستیکی بر اساس لولا با مفهوم لولا دارد.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتبن,تحلیل,پلاستیک,طراحی,سازه,فولادی,pdf,وونگ,تحلیل پلاستیک,طراحی سازه فولادی,طراحی فولاد,طراحی سازه,پلاستیک و طراحی,فولاد,تحلیل پلاستیک و سازه,تحلیل سازه

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین تحلیل پلاستیک و طراحی سازه‌های فولادی وونگ در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 16,290 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,661 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 527

دیدگاه های کاربران (0)

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما