به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 29
  • بازدید دیروز : 40
  • بازدید کل : 270194

دانلود کتاب لاتین تجزیه و تحلیل عمر خستگی سازه‌های جوش تام لسن نامان


دانلود کتاب لاتین تجزیه و تحلیل عمر خستگی سازه‌های جوش تام لسن نامان

دانلود کتاب لاتین تجزیه و تحلیل عمر خستگی سازه‌های جوش تام لسن نامان

 

اجتناب از کنترل یا کنترل آسیب خستگی سازه، یک مسئله مهم در طراحی و بازرسی سازه‌های جوش داده شده در معرض بارگذاری پویا است. پیش بینی های زندگی معمولا برای تجزیه و تحلیل ایمنی زندگی استفاده می شود، به عنوان مثال برای اطمینان از این که بسیار ناچیز است که آسیب خستگی در طول عمر مفید هدف یک ساختار رخ دهد.

خستگی سازه

تجزیه و تحمل تحمل آسیب برای پیش بینی رفتار ترک خستگی و برای برنامه ریزی بازرسی های برنامه ریزی شده در خدمت استفاده می شود. باید احتمال بالایی داشته باشد که هر گونه شکاف ظاهری قبل از اینکه حساس شود، شناسایی و تعمیر می شود.

تجزیه و تحلیل

در هر دو تجزیه و تحلیل زندگی امن و تحمل تحمل آسیب ممکن است عدم اطمینان زیادی وجود دارد که باید با روش منطقی و سازگار با مدلسازی تصادفی درمان شوند.

کتاب لاتین تجزیه و تحلیل سازه‌های جوش عمر خستگی تام لسن نامان بر پیش بینی‌های خستگی و تحمل اتصالات جوش متمرکز است.

تجزیه و تحلیل سازه‌های جوش عمر خستگی به سه بخش تقسیم می شود:

  • روشی معمول را که برای زندگی ایمن و تحمل تحمل آسیب با اشاره به قوانین و مقررات استفاده می شود، به تصویر می کشد.
  • بر مدل سازی تصادفی و تصمیم گیری در عدم قطعیت تأکید دارد
  • به پیشرفت های اخیر در تحقیقات خستگی در مفاصل جوش اختصاص داده شده است.

نمونه‌های صنعتی که شامل آن‌ها عمدتا با سازه‌های فولادی دریایی برخورد می شود. صفحات گسترده‌ای که همراه کتاب لاتین تجزیه و تحلیل سازه‌های جوش عمر خستگی تام لسن نامان هستند، به خواننده اجازه می دهد تا از تجربه پیش بینی‌های خستگی، تجزیه و تحلیل رشد ترک و برنامه ریزی بازرسی استفاده کند. به همین ترتیب، این مناطق مختلف برای مهندسین و محققان مفید خواهد بود.

مشخصات کتاب

نام کتاب: تجزیه و تحلیل عمر خستگی سازه‌های جوش

نام لاتین محصول: Fatigue Life Analyses of Welded Structures Tom Lassen Naman Récho ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2006

تعداد صفحات:424

نویسندگان: تام لسن نامان (Tom Lassen Naman)

حجم فایل:5.12 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کتاب لاتین تجزیه و تحلیل سازه‌های جوش عمر خستگی تام لسن نامان بر پیش بینی‌های خستگی و تحمل اتصالات جوش متمرکز است.

 

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,تجزیه,تحلیل,عمر,خستگی,سازه,جوش,تام لسن,pdf,سازه‌های جوش,خستگی سازه,عمر سازه,عمر خستگی سازه,تحلیل عمر سازه,تجزیه و تحلیل,تجزیه سازه,تجزیه خستگی سازه,تحلیل عمر خستگی سازه,خستگی سازه‌های جوش

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین تجزیه و تحلیل عمر خستگی سازه‌های جوش تام لسن نامان در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصی بتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملات و مواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات در کارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعه ای آر بی کریت


مبلغ واقعی 16,290 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,661 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 510

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما