به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 96
  • بازدید کل : 270057

دانلود کتاب لاتین طراحی سازه‌های فولادی سبا


دانلود کتاب لاتین طراحی سازه‌های فولادی سبا

دانلود کتاب لاتین طراحی سازه‌های فولادی سبا

طراحی ساختمانهای فولادی

در طراحی ساختمان‌‌های فولادی انتخاب نوع مقطع،روش ساخت،روش بهره برداری و محل ساخت ساختمان،خصوصیات و ویزگیهای متنوعی برای ساخت اسکلت باربر یک ساختمان بوجود می‌آورد. مزیتهای هر سیستم سازه ای و مصالح مورد نیاز آن سیستم را در صورتی می توان بکار برد که خصوصیات و ویژگیهای آن مصالح و سیستمها در مرحله طراحی به حساب آورده شود و طراح باید در مورد هر یک از مصالح به درستی قضاوت کند. این موضوع بویژه در ساختمانهایی که اسکلت فولادی دارند ضروری است. معیارهای سازه ای زیر اهمیت زیادی در طراحی کلی و ستون گذاری ساختمان دارد : نوع مقطع - آرایش و روش قرار گیری مقاطع - فواصل تکیه گاهی - اندازه دهانه های سقف - نوع مهاربندی - نوع سیستم صلب کننده - محل قرارگیری سیستم صلب کننده (سیستم فضاسازی داخلی)

طراحی با توجه به اجزای تشکیل دهنده فضاهای داخلی ساختمان

انتخاب سیستم مناسب برای اجزای داخلی ساختمان به عوامل مختلفی بستگی دارد.

روشهای رایج در ساخت سقفهای متکی به تیرهای فولادی:

  • دال بتنی درجا بر روی قالب مناسب
  • عرشه فولادی با بتن درجا
  • دال بتنی پیش ساخته

دال بتنی

در عملکرد مرکب بین دال بتنی و تیر فولادی که در هر سه روش امکان پذیر است ، سبب اقتصادی شدن ساخت می شود. مسئله حفاظت قسمتهای فولادی سقف در برابر آتش سوزی باید در اجرای سقف در نظر گرفته شود.

فولاد

استفاده از سقف کاذب می تواند این کار را به خوبی انجام دهد. در سازه های اسکلت فلزی ، معمولا" دیوارهای خارجی باربر نیستند، برای ساخت این دیوارها ، بنابر شرایط موجود ، از مصالح مختلف استفاده می شود.

مشخصات کتاب

نام کتاب: طراحی سازه‌های فولادی

نام لاتین محصول: Design of Steel Structures Elias G Abu Saba ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:1995

تعداد صفحات:403

نویسندگان:ابو سبا (Abu Saba)،الیاس (Elias)

حجم فایل:6.39 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: در طراحی سازه‌های فولادی انتخاب نوع مقطع،روش ساخت،روش بهره برداری،خصوصیات و ویزگیهای متنوعی برای ساخت اسکلت باربر یک ساختمان بوجود می‌آورد.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,طراحی,سازه‌های,فولادی,ابو سبا,طراحی سازه فولادی,سازه فولادی,فولاد,فلز,طراحی فولاد,pdf,فولاد سبا,طراحی سبا,خصوصیات سازه,خصوصیات فولاد,دال

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین طراحی سازه‌های فولادی سبا در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 16,290 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,661 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 489

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما