به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 48
  • بازدید دیروز : 53
  • بازدید کل : 271528

دانلود کتاب لاتین اصول طراحی سازه‌ها وای فا چن


دانلود کتاب لاتین اصول طراحی سازه‌ها وای فا چن

دانلود کتاب لاتین اصول طراحی سازه‌ها وای فا چن

ما چهار دسته سازه ساختمانی داریم:

سازه های بنایی ، ساختمان چوبی, ساختمان فولادی, ساختمان بتنی

سازه (Structure)

سازه (Structure) در معنای وسیع و کاربردی در علوم فنی، سازه (Structure) عبارتست از نوعی ساختار خلق شده به دست بشر که اجزایی با روابط پیچیده شامل میشود و اهداف مد نظر انسانی را تحقق میبخشد. سازه (Structure) در مهندسی ، سازه (Structure) عبارت است از یک عضو یا مجموعه ای از اعضا که به منظور تحمل و انتقال نیرو به کار گرفته میشود. به یک ساختار معماری یا مهندسی ثابت که مجزا از دیگر ساختارها قابل تشخیص باشد یک سازه (Structure) یا بناء فنی گفته میشود. سازه (Structure) بخشی از حجم است که بارهای وارد شده را تحمل و به محیط اطراف منتقل میکند.

سازه‌های معماری

در سازه‌های معماری نیروها (بارهای مرده، زنده، زلزله، برف و باد) ازطریق تیرچه‌ها به تیر اصلی و از تیر اصلی به ستون‌ها و از ستون‌ها به پی و پی‌ها نیروها را به خاک انتقال میدهند. به عبارت دیگر، سازه (Structure) فرم خارجی اجسام را در برابر بارهای وارده محافظت میکند.

بشر از ابتدا با توجه به نیازهایش به سراغ ساخت انواع سازه ها (Structure) می‌رفت ، اما با گذر زمان و آمدن دانش ها و تکنولوژی های مهندسی، نوع سازه ها (Structure) هم تغییر کردند و انسان را قادر شد تا هر نوع سازه (Structure) پیچیده ای رو طراحی کنه و بسازه. به عنوان مثال: پلهای طولانی، ساختمان های بلند ، وسایل نقلیه زمینی و دریایی مدرن ، طراحی و ساخت انواع وسایل هوافضایی. این سازه ها (Structure) اکثرا حاصل سیر تدریجی پیشرفت علوم مهندسی هستند.

طراحی سازه های بتنی:

در طراحی سازه های بتنی ، سقفها به وسیله تاوه (دال)های بتنی (دال در ساختمان به عضوی از سازه میگویند که ضخامت آن نسبت به طول و عرضش کمتر بوده و متحمل بار است) پوشیده می‌شوند.

طراحی سازه های فلزی:

در طراحی سازه های فلزی برای ساختن ستون‌ها و پل‌ها از پروفیل‌های فولادی استفاده میکنند.

طراحی سازه های چوبی:

طراحی سازه های چوبی را در مناطقی که چوب با قیمت ارزان یافت میشود میسازند. مانند بعضی ایالت‌های کشور آمریکا ، شهرهای جنوبی کشور اتریش و ...

طراحی سازه های بنایی:

در طراحی سازه های بنایی معمولا در سازه‌ها یا دیوارهای بنایی از مصالحی مانند آجر، سنگ مرمر، تراورتن ، سنگ خارا ، سنگ (زمین‌شناسی) ، سنگ آهک ، بلوک سیمانی ، بلوک شیشه‌ای ، اندود گچ و سیمان و کاشی استفاده میکنند.

مشخصات کتاب

نام کتاب: اصول طراحی سازه‌ها

نام لاتین محصول: Principles of Structural Design Wai Fah Chen Eric M Lui ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2006

تعداد صفحات:506

نویسندگان: وای فا چن (Wai Fah Chen) ، اریک لویی (Eric M Lui)

حجم فایل:7.41 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: به یک ساختار معماری یا مهندسی ثابت که مجزا از دیگر ساختارها قابل تشخیص باشد یک سازه (Structure) یا بناء فنی گفته میشود.

کلمات کلیدی:سازه‌ بنایی وای فا چن,سازه‌ بتنی,سازه فولادی,سازه‌ چوبی,طراحی سازه Structure,طراحی سازه بنایی,طراحی سازه فولادی,طراحی سازه چوبی,طراحی سازه بتنی

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین اصول طراحی سازهها وای فا چن در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصی بتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملات و مواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات در کارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعه ای آر بی کریت


مبلغ واقعی 14,840 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,356 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 538

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما