به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 27
  • بازدید دیروز : 64
  • بازدید کل : 269980

دانلود کتاب لاتین طراحی سازه های فلزی Eurocode 3 لوئیس داسیلوا


دانلود کتاب لاتین طراحی سازه های فلزی Eurocode 3  لوئیس داسیلوا

دانلود کتاب لاتین طراحی سازه های فلزی Eurocode 3 لوئیس داسیلوا

یورو کدهای استانداردهای اروپایی (EN) مربوط به ساخت و ساز، Eurocode 3: طراحی سازه‌های فولادی ، توصیف نحوه طراحی سازه های فولادی با استفاده از طراحی حالت محدود فلسفه. Eurocode 3 به طراحی ساختمان ها و کارهای مهندسی عمران در فولاد می‌پردازد و مطابق با اصول و الزامات ایمنی و قابلیت کار ساختارها، بر اساس طراحی و تایید آنها در EN 1990 ارائه شده است.

Eurocode 3

کتاب لاتین طراحی سازه های فلزی Eurocode 3، مفهوم طراحی اساسی را برای سازه‌های فولادی در ساخت و ساز ساختمان و کاربرد عملی آنها معرفی می کند. پس از بحث بر اساس طراحی، از جمله اصول مدیریت قابلیت اطمینان و رویکرد حالت محدود، استانداردهای مواد و استفاده از آنها دقیق است.

اصول تحليل و مدل سازي ساختاري ارائه شده است و به دنبال آن معيارها و رويه هاي طراحي براي انواع مختلف اعضاي ساختاري است. مبانی نظری و روش های بررسی دقیق طراحی سازه ها به الزامات Eurocode مربوط می شود. فصل های زیر بر اساس اصول و کاربردهای طراحی الاستیک و پلاستیکی، که هر کدام به واسطه طراحی گام به گام طراحی یک ساختمان فولادی محکم شده و یک ساختمان صنعتی، به ترتیب به نمایش در می آیند. علاوه بر ارائه مفاهیم نظری لازم برای درک خوب طراحی سازه های فلزی، این کتابچه قصد دارد یک ابزار حمایت کننده برای استفاده مهندسان باشد. به منظور این هدف، در سراسر کتاب لاتین طراحی سازه های فلزی Eurocode 3، نمونه های متعدد کار می کنند، در مورد تجزیه و تحلیل ساختار فولاد و طراحی عناصر تحت چند نوع اقدامات ارائه شده. این نمونه ها پذیرش کد را تسهیل می کنند و برای انتقال صحیح از کدهای ملی قبلی به یورو کد ارائه می شود.

یوروکد

قوانین و مقررات عمومی ساختمان های بخش 1-1 یورو کد 3، هسته روش های کد برای طراحی سازه های فولادی است. آنها حاوی راهنمایی اساسی برای مدل سازی ساختاری و تجزیه و تحلیل چارچوب های فولادی و قوانین برای ارزیابی مقاومت اعضای ساختار و اجزاء تحت شرایط مختلف بارگیری هستند.

با توجه به اهداف راهنمای ECCS Eurocode Design، هدف از این کتاب لاتین طراحی سازه های فلزی Eurocode 3 ارائه ترکیبی از پس زمینه نظری "نور"، توضیح نسخه های کد و نمونه های طراحی دقیق است. در نتیجه، کتاب لاتین طراحی سازه های فلزی Eurocode 3 بیش از یک کتابچه راهنمای کاربر است: یک منبع همه جانبه برای توضیح مفاهیم نظری پشت کد و نمونه های طراحی دقیق است.

طراحی سازه فولادی

فصل 1 کتاب لاتین طراحی سازه های فلزی Eurocode 3،جنبه های عمومی مانند پایه طراحی، خواص مواد و خصوصیات هندسی و تحمل ها را مطابق با فصل های 1 تا 4 و فصل 7 ، EN 1993-1-1 معرفی می کند. این موضوعات مهم را که در طراحی سازه های فولادی مورد نیاز است، برجسته می کند. تجزیه و تحلیل ساختاری در فصل 2 مورد بحث قرار گرفته است، از جمله مدلسازی ساختاری، تجزیه و تحلیل جهانی و طبقه بندی مقطع عرضی، پوشش فصل 5 EN 1993-1-1. طراحی اعضای فولاد در معرض انواع مختلف نیروی داخلی (تنش، خمش و برشی، فشرده سازی و پیچشی) و ترکیب آنها در فصل 3 مطابق با فصل 6 EN 1993-1-1 توصیف شده است. فصل چهارم طراحی سازه های فولادی را با استفاده از تحلیل الاستیک 3D بر اساس مطالعه موردی ساختمان واقعی ارائه می دهد. در نهایت، فصل 5، طراحی پلاستیکی، با استفاده از یک ساختمان صنعتی سقف دار برای نشان دادن تمام جنبه های مربوطه، مورد بحث قرار می گیرد.

مشخصات کتاب

نام کتاب: کتاب لاتین طراحی سازه های فلزیEurocode 3

نام لاتین محصول:Modelling of Steel Structures for Computer Analysis Luis Simoes da Silva ARBcrete

ویرایش: اول.نسخه دوم

سال چاپ:2013

تعداد صفحات:456

نویسندگان: رئی سیموئست (Rui Simões)، هلنا گراواسیو (Helena Gervásio)، لوئیس سیموئست داسیلوا (Luís Simões da Silva)

حجم فایل:19.2مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کتاب لاتین طراحی سازه های فلزی Eurocode 3، مفهوم طراحی اساسی را برای سازه‌های فولادی در ساخت و ساز ساختمان و کاربرد عملی آنها معرفی می کند.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,طراحی,سازه,فلزی,Eurocode 3,سازه‌های فلزی,سازه‌های فولادی,استاندارد Eurocod 3,فلز سازه,فولاد سازه,طراحی فلز,طراحی فولاد,طراحی سازه فلزی,pdf

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین طراحی سازه های فلزی Eurocode 3در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 18,490 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 16,641 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 1419

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما