به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 25
  • بازدید دیروز : 40
  • بازدید کل : 270190

دانلود کتاب لاتین طراحی عملی سازه‌های فولادی قوش


دانلود کتاب لاتین طراحی عملی سازه‌های فولادی قوش

دانلود کتاب لاتین طراحی عملی سازه‌های فولادی قوش

طراحی عملی ساخت سازه‌های فولادی ارائه نمونه‌های عملی و محاسبات برای یک ساختمان صنعتی چندبلژیک، فولادی تحت عمل بارهای مختلف (بارهای باربری جرثقیل، بارهای مرده و بارگذاری و نیروی باد) است.

طراحی سازه فولادی

در کتاب لاتین طراحی عملی سازه‌های فولادی قوش محاسبات به روش ساده و واضح ارائه شده است. با این حال، قبل از تجزیه و تحلیل ساختار و طراحی عناصر ساختاری سازه‌های فولادی، لازم است که پس زمینه نظری و نحوه ساختار تحت عملکردهای بارهای مختلف را بر اساس طراحی عملی و تجربه زمینه به کار گیریم. کتاب لاتین طراحی عملی سازه‌های فولادی قوش قابلیت ساخت ساختار فولادی را با توجه به محدودیت فضا، روش ساخت و ساز و شرایط ژئوتکنیکی سایت بررسی می کند. ماهیت این کتاب سادگی و وضوح رویکرد در تجزیه و تحلیل کامل ساختار کل و طراحی ساختاری هر عضو است. کتاب لاتین طراحی عملی سازه‌های فولادی قوش با طرح های طراحی افزوده می شود.

طراحی عملی سازه

 

کتاب لاتین طراحی عملی سازه‌های فولادی قوش نظریه و کاربرد آن را در زمینه تجزیه و تحلیل و طراحی سازه ها مورد توجه قرار می‌دهد.

کتاب لاتین طراحی عملی سازه‌های فولادی قوش به عنوان یک راهنمای طراحی عملی ، کتاب مرجع ارزشمندی است.

مشخصات کتاب

نام کتاب: طراحی عملی سازه‌های فولادی

نام لاتین محصول: Practical Design of Steel Structures Karuna Moy Ghosh ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2010

تعداد صفحات:224

نویسندگان: کارونا موی قوش (Karuna Moy Ghosh)

حجم فایل:2.63 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کتاب لاتین طراحی عملی سازه‌های فولادی قوش به عنوان یک راهنمای طراحی عملی ، کتاب مرجع ارزشمندی است.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,طراحی,عملی,سازه‌های,فولادی,قوش,pdf,سازه فولادی,طراحی عملی سازه,طراحی سازه,فولاد سازه,طراحی سازه‌های فولادی,سازه,فولاد

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین طراحی عملی سازه‌های فولادی قوش در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 16,400 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,760 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 842

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما