به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 38
  • بازدید کل : 270211

دانلود کتاب لاتین طراحی 25: طراحي قاب با استفاده از کاربران وب ریچارد


دانلود کتاب لاتین طراحی 25: طراحي قاب با استفاده از کاربران وب ریچارد

دانلود کتاب لاتین طراحی 25: طراحي قاب با استفاده از کاربران وب ریچارد

این راهنمای طراحی قاب با استفاده از کاربران وب ریچارد مبتنی بر مشخصات AISC 2005 برای سازه های فولادی است. این دستورالعمل را در زمینه استفاده از مفاد مشخصات به طراحی اعضای وب و افراد متشکل از اعضای وب متصل می کند. توصیه های این سند به طور مشابه به مشخصات AISC 2010 برای ساختمان های فولادی سازه اعمال می شود، هر چند برخی از بخش ها و معادلات اعداد در مشخصات 2010 تغییر کرده اند.

کتاب لاتین طراحی 25

کتاب لاتین طراحی 25: طراحي قاب با استفاده از کاربران وب ریچارد روش های پیشنهادی برای طراحی پرتوهای سفارشی و ستون های I شکل و همچنین قاب هایی که پرتو های باریک و یا ستون های I شکل را به هم متصل می کند، ارائه می دهد. هر دو الزامات برای تجزیه و تحلیل و قوانین برای تناسب از اعضای کادر طراحی وب سعی شده است.

کاربران وب

تاکید بر اعضای و فریم ها با نسبت و جزئیات متصل به طور معمول در سیستم های ساختمان فلز استفاده می شود. با این حال، این اطلاعات به همان اندازه برای اعضای مشابه مخروطی مورد استفاده در ساخت فولاد متعارف قابل استفاده است.

AISC 2010

توصیه های کتاب لاتین طراحی 25: طراحي قاب با استفاده از کاربران وب ریچارد به طور مشابه به مشخصات AISC 2010 برای ساختمان های فولادی سازه اعمال می شود، هرچند برخی از مقادیر بخش و معادله در مشخصات AISC 2010 تغییر کرده اند. این توصیه ها برای اعمال ساختار طراحی شده با استفاده از نسخه های قبلی مشخصات AISC در نظر گرفته نشده است.

رفتار اعضای وب مخروطی از لحاظ کیفی متفاوت از اعضای ظهور نیست. اعضای Tapered به همان شرایط محدود به عنوان اعضای prismatic اعمال می شوند، اما تعدیل در محاسبه نقاط قوت مورد نیاز است

برای برخی از دولت های محدود به دلیل هندسه متناوب متفاوت است.

مشخصات کتاب

نام کتاب: طراحی 25: طراحي قاب با استفاده از کاربران وب

نام لاتین محصول: Design Guide 25 Frame Design Using Web Tapered Members Richard C Kaehler ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2011

تعداد صفحات:225

نویسندگان: ریچارد کائلر (Richard C Kaehler)

حجم فایل:1.49 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: این راهنمای طراحی قاب با استفاده از کاربران وب ریچارد مبتنی بر مشخصات AISC 2005 برای سازه های فولادی است.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتبن,طراحی,25,طراحی قاب,با استفاده,از کاربران وب,ریچارد,pdf,طراحی 25,سازه فولادی,فولاد سازه,AISC 2010,اعضای وب,کاربران وب,قاب

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین طراحی 25: طراحي قاب با استفاده از کاربران وب ریچارد در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 16,290 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,661 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 788

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما