به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 54
  • بازدید دیروز : 54
  • بازدید کل : 269146

دانلود کتاب لاتین راهنمای طراحی فولاد تغییر اصطکاک اتصالات قاب فولادی جوش داده شده برای مقاومت لرزه ای جان گروس


دانلود کتاب لاتین راهنمای طراحی فولاد تغییر اصطکاک اتصالات قاب فولادی جوش داده شده برای مقاومت لرزه ای جان گروس

دانلود کتاب لاتین راهنمای طراحی ستون های ستون پایه جان دولف

در کتابچه راهنمای AISC برای طراحی صفحات پایه منجر به ضخامت صفحه منحصر به فرد می شود. این به طور مستقیم برای تعیین ستون محوری مجاز قابل استفاده نیست.

ستون پایه

در کتاب لاتین راهنمای طراحی ستون های ستون پایه جان دولف، بار برای یک صفحه پایه موجود که تحت شرایط مختلف طراحی شده است ، به عنوان مثال یک صفحه بر اساس مشخصات AISC پیشین طراحی شده است که تنشهای تحمل پذیری پایین را مشخص می کند. این یک منطقه A1 بزرگتر با مقادیر بیشتر m و n دارد. ضخامت حاصل شده که برای استحکام کم فشار مجاز تعیین شده است، نمیتواند ارزیابی صفحات را با تنشهای تحمل پذیری جدید مجاز کند. به عنوان یک تقریب، روش زیر می تواند مورد استفاده قرار گیرد. این بر اساس فرض است که تنها بخشی از صفحه مؤثر است.

طراحی ستون پایه

صفحات پایه برای ستون های مستطیلی و لوله ای دور می تواند با مقررات قبلی طراحی شده باشد که برای ستون های فلنجی گسترده ساخته شده اند.

بخش بحرانی مورد استفاده برای تعیین ضخامت بشقاب باید بر اساس 0.95 برابر قطر ستون بیرونی لوله های مستطیلی و 0.80 برابر خارجی باشد

ابعاد لوله های گرد اینها به مقادیر ستونهای فلنج گسترده مربوط میشوند و در اینجا برای محافظت از مقادیر بحرانی برای خم شدن انتخاب شده اند.

برای صفحات لود شده اند، روش در کتابچه راهنمای LRFD (AISC 1986) می تواند به صورت محافظه کارانه برای هر دو شکل استفاده شود. محدوده داخلی در محدوده محصور لوله ها و لوله ها از اتصالات فلنج ستون فلنج گسترده ای سخت تر است. بعد c، در تعیین ضخامت بشقاب استفاده می شود، سپس بر اساس محدوده بلبرینگ است. فاصله از مرکز دیوار لوله تا لبه این منطقه تحمل باید در تمام نقاط برابر باشد.

مشخصات کتاب

نام کتاب: راهنمای طراحی ستون های ستون پایه

نام لاتین محصول: Steel Design Guide Series Column Base Plates John T. DeWolf ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:1990

تعداد صفحات:60

نویسندگان: جان دولف (John T. DeWolf)

حجم فایل:970 کیلو بایت

معرفی کوتاه محصول: در کتابچه راهنمای AISC برای طراحی صفحات پایه منجر به ضخامت صفحه منحصر به فرد می شود.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,راهنمای,طراحی,ستون‌های,پایه,جان دولف,pdf,طراحی ستون,ستون پایه,طراحی ستون پایه,راهنمای طراحی,پایه,طاحی پایه,لوله

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین راهنمای طراحی ستون های ستون پایه جان دولف در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت

 

 


مبلغ واقعی 15,850 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 14,265 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 857

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما