به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 60
  • بازدید دیروز : 75
  • بازدید کل : 270338

دانلود کتاب لاتین طراحی سازه‌های فولادی با استفاده از روش المان محدود کراووس


دانلود کتاب لاتین طراحی سازه‌های فولادی با استفاده از روش المان محدود کراووس

دانلود کتاب لاتین طراحی سازه‌های فولادی با استفاده از روش المان محدود کراووس

کتاب طراحی سازه های فولادی با استفاده از روش های المان محدود (FEM) با توجه به وضعیت کنونی هنر در آلمان و سایر نقاط اروپا ارائه می دهد. این کتاب نشان دهنده FEM با توجه به نیروهای داخلی، جابجایی، بارهای بحرانی و اشکال مدال است. در روش‌های عنصر محدود برای محاسبات خطی به شرایط استرس نیروی عادی، خمش دو طرفه و پیچش پیچشی، محاسبات غیر خطی و موارد پایداری خم شدن خم شدن، خم شدن پیچشی لبه جانبی و خم شدن بشقاب به طور قابل توجهی تمرکز می کنند.

المان محدود FEM

کتاب طراحی سازه های فولادی با استفاده از روش های المان محدود در فعالیت های آموزشی نویسندگان در سخنرانی طراحی کامپیوتری سازه های فولادی در برنامه مهندسی محاسباتی دانشگاه بوخوم تکامل یافته است و انواع مختلفی از مطلب‌های مورد نیاز برای طراحی ایمن، اقتصادی و مدرن ساخت سازه های فولادی را پوشش می دهد.

سازه‌های فولادی

سازه های فولادی معمولا ساختارهای پرتو یا بشقاب هستند که از سوراخ های نازک دیواره تشکیل شده اند.

بطور کلی، روش المان محدود (FEM) برای تجزیه و تحلیل ساختاری و به عنوان پایه ای برای بررسی ظرفیت باربری کافی به کار گرفته می‌شود.

کتاب طراحی سازه های فولادی با استفاده از روش های المان محدود ،روش و روش های مورد نیاز برای محاسبات را ارائه می دهد.

مشخصات کتاب

نام کتاب: طراحی سازه‌های فولادی با استفاده از روش المان محدود

نام لاتین محصول: Steel Structures Design using FEM Rolf Kindmann Matthhias Kraus ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2011

تعداد صفحات:550

نویسندگان: رولف کیندمن (Rolf Kindmann)، ماتیاس کراوس (Matthhias Kraus)

حجم فایل:7.53 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کتاب طراحی سازه های فولادی با استفاده از روش های المان محدود ،روش و روش های مورد نیاز برای محاسبات را ارائه می دهد.

 

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتبن,طراحی,سازه,فولادی,روش المان کراووس,pdf,سازه فولادی,طراحی فولاد,طراحی سازه فولاد,طراحی فولاد با روش المان,FEM

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین طراحی سازه‌های فولادی با استفاده از روش المان محدود کراوس در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 17,390 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 15,651 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 671

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما