به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 75
  • بازدید کل : 270291

دانلود کتاب لاتین بتن ریزی زیر آب و تعمیرات اندرو مکلیش


دانلود کتاب لاتین بتن ریزی زیر آب و تعمیرات اندرو مکلیش

دانلود کتاب لاتین بتن ریزی زیر آب و تعمیرات اندرو مکلیش

بتن ریزی زیر آبدر ساختمان‌های دریایی و آبی به کار می‌رود و از روشهای ویژه برای جلوگیری از خطر آب شستگی باید استفاده شود.

بتن ریزی با جام

در روش بتن ریزی با جام ، جام حاوی بتن به کف قالب برده شده و دریچه آن با آهستگی و به نحوی باز می شود که بتن به آرامی تخلیه شده و در آب پخش نشود. جام بعدی داخل بتن از قبل ریخته شده فرو رفته ودریچه آن باز می شود و بتن جدید داخل بتن مرحله اول تخلیه می‌گردد.

استفاده از جام مخصوص بتن ریزی در زیر آب برای شروع بتن ریزی باقیف ولوله نیز مناسب است. وقتی 60 تا 90 سانتی متر بتن ریزی شد، سر لوله قیف در بتن قرار می‌گیرد و بقیه بتن ریزی با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

قیف یا لوله ترمیبرایبتن ریزی در زیر آب

جا دادن بتن قیف یا لوله ترمی به این ترتیب انجام می شود که سر لوله ترمی در پایین قرار گرفته وبتن از آنجا در قالب ریخته می‌شود. لوله ترمی یا قیف از یک لوله به قطر داخلی 25 تا 30سانتی متر ( 10 تا 12 اینچ) ویک قیف در انتهای فوقانی لوله تشکیل شده است.

بتن ریزی با سنگدانه:

در بسیاری از پروژه های دریایی بتن ریزی زیر آب یک فناوری دشوار بوده که عمدتاَ در برنامه زمان بندی پروژه یک مسیر بحرانی تلقی می‌شود. بخش بتن ریزی زیر آب در یک پروژه در واقع جایی است که طراحی ماهرانه و برنامه ریزی دقیق و حساب شده در آن می‌تواند سبب کاهش بروز خطر و قیمت تمام شده گردد. در روش بتن ریزی با سنگدانه ابتدا سنگدانه‌های درشت و یک اندازه را در قالب ریخته و سپس از درون لوله‌هایی که درون سنگدانه قرار گرفته است ملات ریز دانه‌ای را به داخل سنگدانه‌های درشت تزریق می‌کنیم تا بتن مناسب حاصل شود و جسم یکپارچه‌ای را به وجود آورد.

بتن ریزی با پمپ:

برای بتن ریزی با پمپ ، باید طرح اختلاط بتن طوری انتخاب شود که نسبت آب به سیمان کمترین مقدار ممکن را داشته و مقدار آن از 0.6 تجاوز نکند.

ترمیم سازه های بتنی زیر دریا

بسیاری از تکنیکهای مقاوم سازی بر روی آب را با کمی اصلاح و تغییر می‌توانیم در زیر آب استفاده کنیم. باید در نظر داشته یاشیم که مصالحی که در هوای آزاد مورد استفاده قرار می‌گیرد، برای استفاده در زیر آب به کار نمی‌آیند. دو مسأله عمده که برای کار در زیر آب وجود دارد این است که اول هزینه و سختی کار برای انجام عملیات تعمیراتی در زیر آب باید به حداقل برسد و دوم روش ترمیم باید با توجه به روشهای تعمیراتی امکانپذیر و در دسترس انتخاب شود.

مشخصات کتاب

نام کتاب: بتن ریزی زیر آب و تعمیرات

نام لاتین محصول: Underwater Concreting and Repair Andrew McLeish ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:1994

تعداد صفحات:155

نویسندگان: اندرو مکلیش (Andrew McLeish)

حجم فایل:6.99 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: بتن ریزی زیر آبدر ساختمان‌های دریایی و آبی به کار می‌رود و از روشهای ویژه برای جلوگیری از خطر آب شستگی باید استفاده شود.

کلمات کلیدی: بتن ریزی زیر آب,تعمیرات بتنpdf,لوله ترمی,بتن ریزی با پمپ,بتن ریزی با جام‌های زیر آبی,روش‌های بتن ریزی زیر آب,اجرای سازه‌های دریایی,اجرای فونداسیون پل‌های معلق‌,بتن پیش آکنده,بتن ریزی,عملیات بتون ریزی زیر آب,تزریق بتن زیر آب

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین بتن ریزی زیر آب و تعمیرات اندرو مکلیش در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 14,840 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,356 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 565

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما