به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 96
  • بازدید کل : 270060

دانلود کتاب لاتین فناوری تزریق برای تعمیر سازه‌های بتنی آسیب دیده پاناسایوک-ماروخا-سیلوانایوک


دانلود کتاب لاتین فناوری تزریق برای تعمیر سازه‌های بتنی آسیب دیده پاناسایوک-ماروخا-سیلوانایوک

دانلود کتاب لاتین فناوری تزریق برای تعمیر سازه‌های بتنی آسیب دیده پاناسایوک-ماروخا-سیلوانایوک

بتن از مصالح چند کاربردی ساختمانی می‌باشد که با هزینه مناسبی ساخته شده، دارای دوام و استحکام مناسبی است.

تعمیر بتن

اغلب اعضاء و اشکال بتنی در محل و در موقعیت نهایی خود قابل اجرا میباشند. برخی مسائل حاشیه ای و شیوه های اجرایی غلط منجر به بروز نواقص و مشکلاتی می گردند ، باعث تعمیر بتن میشوند. عوامل و نیروهای محیطی و مسائل بهره برداری از سازه هم به مرور زمان، موجب بروز خرابی‌ها و آسیب‌هایی در عضو بتنی میشوند که مرمت و تعمیر آن ها باید در برنامه تعمیر نگهداری ساختمان جدی گرفته شود. تعمیر بتن قدیمی به تحلیل و تدبیر بیشتری نیاز دارد، به گونه ای که ناحیه آسیب دیده را از بقیه نواحی جدا کرده و سپس برداشته و جایگزین شود.

سازه بتنی

کتاب لاتین فناوری تزریق برای تعمیر سازه‌های بتنی آسیب دیده چگونگی تخریب سازه بتنی وتعمیر سازه بتن را توضیح می‌دهد. بتن و سازه های بتنی در طول فرآیند بهره برداری و ساخت دچار آسیب و تخریب می شوند. کارفرمایان و بهره برداران برای حفظ خصوصیات و شرایط سازه بتنی برای کاربرد کامل در طول دوره پیش بینی شده اقدام به تعمیر سازه بتنی می نمایند.

عوامل ایجاد تخریب در سازه های بتنی:

خوردگی ، سولفاته شده ، کربناتاسیون ، تاثیر اسیدها ، مشکلات اجرایی ، واکنش قلیایی و .... تعمير در واقع روشی است كه به طولاني‌تر شدن عمر واقعي سازه و رسيدن به عمر مفيد طراحي آن كمك مي‌كند. در واقع ما در ترمیم بتن می خواهیم شرایط را به نحوی فراهم سازیم تا سازه مشخصات خود را در دوره بهره برداری حفظ کند. سازه های بتنی بنا به مشکلات بهره برداری ، شرایط محیطی و اشکلات ساخت نیازمند ترمیم و بازسازی هستند.

هفت روش برای بازسازی و ترمیم بتن :

1- ارزیابی شدت آسیب

2- بستر سازی بتن قدیمی

3- مشخص کردن علت آسیب

4- اعمال سیستم بازسازی و ترمیم

5- عمل آوری صحیح بازسازی و ترمیم

6- مشخص کردن ضرورت بازسازی و ترمیم

7- انتخاب شیوه ای سیستماتیک برای بازسازی و ترمیم

مشخصات کتاب

نام کتاب: فناوری تزریق برای تعمیر سازه های بتنی آسیب دیده

نام لاتین محصول: Injection Technogies for the Repair of Damaged Concrete Structures ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:

تعداد صفحات:203

نویسندگان: پاناسایوک(Panasyuk) ، ماروخا(Marukha) ، سیلوانایوک(Sylovanyuk)

حجم فایل:8.68 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کتاب لاتین فناوری تزریق برای تعمیر سازه‌های بتنی آسیب دیده چگونگی تخریب سازه بتنی وتعمیر سازه بتن را توضیح می‌دهد.

کلمات کلیدی: ترمیم کننده بتن,قیمت پودر ترمیم کننده بتن,ترمیم بتن,ترمیم بتن کرمو,ترمیم بتن متخلخل,ترمیم بتن ستون,روش ترمیم بتن,اجرای ترمیم بتن,ترمیم سازه‌های بتنی,ترمیم بتن فونداسیون,ترمیم بتن کف سازی,ترمیم بتن استخر،سقف,ترمیم بتن یخ زده,ترمیم بتن کم مقاومت,ترمیم ترک بتن,ترمیم بتن ترک خورده,انواع ترک بتن,ترمیم انواع ترک بتن,روش ترمیم,آسیب شناسی بتن,روش مقاوم سازی ساختمان,ترمیم سازه‌های بتنی,تقویت ستون‌های بتنی,سازه‌های آسیب دیده,تزریق بتن در خاک,تزریق در بتن

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین فناوری تزریق برای تعمیر سازه های بتنی آسیب دیده پاناسایوک-ماروخا-سیلوانایوک در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصی بتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملات و مواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات در کارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعه ای آر بی کریت


مبلغ واقعی 14,840 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,356 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 466

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما