به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 76
  • بازدید دیروز : 64
  • بازدید کل : 270029

دانلود کتاب لاتین کاربرد فیبر تقویت شده پلیمر در سازه‌های بتنی مسلح و پیش ساخته انتشارات تیلور-فرانسیس


دانلود کتاب لاتین کاربرد فیبر تقویت شده پلیمر در سازه‌های بتنی مسلح و پیش ساخته انتشارات تیلور-فرانسیس

دانلود کتاب لاتین کاربرد فیبر تقویت شده پلیمر در سازه‌های بتنی مسلح و پیش ساخته انتشارات تیلور-فرانسیس

فیبرهای پلیمری تقویت شده FRP (اف ار پی ) نوعی ماده کامپوزیت تشکیل شده از دو بخش فیبر یا الیاف تقویتی است که به وسیله یک ماتریس رزین از جنس پلیمر احاطه شده است. فیبرهای اف ار پی به روش پلی اکریلونیتریل (PAN) ساخته می شوند و میلگردها و پروفیل ها به روش پالتروژن تولید می گردند که در این روش دسته های الیاف پس از آغشته شدن با رزین پس از عبور از یک قالب در کنار هم قرار گرفته و یک پروفیل دارای مقطع ثابت را به وجود می آورند.

فیبرهای پلیمری تقویت شدهFRP

از محصولات پلیمری در سازه ها به شکل ورق های اف ار پی ، میلگردهای اف ار پی ، مش های اف ار پی و پروفیل های اف ار پی استفاده میشود و این محصولات برای ساخت و تقویت سازه ها مورد استفاده قرار میگیرد. به طور کلی 4 نوع الیاف بافته شده اف ار پی داریم : اف ار پی شامل الیاف شیشه ، کربن ، آرامید و بازالت است.

کامپوزیت فیبر

کامپوزیت فیبر با مقاومت بالا (FRP) از سال های دهه 1980 با ساختارهای مدنی، عمدتا در تعمیر، تقویت و ارتقاء ساختارهای بتنی مورد استفاده قرار گرفته است. این تحقیقات قابل توجهی را جذب کرده است و صنعت در دهه گذشته به طور نمادین گسترش یافته است. دستورالعمل های طراحی توسط سازمان های حرفه ای در تعدادی از کشورها از جمله ایالات متحده آمریکا، ژاپن، اروپا و چین توسعه یافته است، اما تا کنون طراحان هیچ نشریه ای را ارائه نکرده اند که راهنمایی های عملی یا پوشش قابل دسترسی از اصول را ارائه می دهد.

کتاب لاتین کاربرد فیبر تقویت شده پلیمر در سازه‌های بتنی مسلح و پیش ساخته اصول کامپوزیت‌ها و اصول طراحی اولیه را ارائه می دهد. موضوع اصلی آن تعمیرات و تکمیل ساختارهای بتنی تقویت شده، تقویت شده و پیشساخته شده با استفاده از کربن، شیشه و دیگر کامپوزیت های فیبر بالا است. در مورد پرتوهای، تمرکز بر تقویت آنها برای خمش و برش و یا سخت شدن آنها است. منافع اصلی با ستون ها، ارتقاء انعطاف پذیری آنها است. و هر دو تقویت و انعطاف پذیری بهبود سازه های تقویت نشده پوشش داده شده است. روش ها برای ارزیابی سازه های تقویت شده ارائه شده است.

مشخصات کتاب

نام کتاب: دانلود کتاب لاتین کاربرد فیبر تقویت شده پلیمر در سازه های بتنی مسلح و پیش ساخته تیلور-فرانسیس

نام لاتین محصول: FRP Composites for Reinforced and prestressed Concrete Structures Teylor Francis ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2009

تعداد صفحات:348

نویسندگان: انتشارات تیلور و فرانسیس (Teylor & Francis)

حجم فایل:7.50 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کتاب لاتین کاربرد فیبر تقویت شده پلیمر در سازه‌های بتنی مسلح و پیش ساخته اصول کامپوزیت‌ها و اصول طراحی اولیه را ارائه می دهد.

کلمات کلیدی:,FRP,Civil bookفیبرهای پلیمری تقویت شده اف‌ آر ‌پی,pdfکامپوزیت تقویت شده با فیبر,سازه‌های بتن مسلح,طراحی سازه‌های بتن مسلح,کامپوزیت,فیبر,بتن پیش ساخته

 

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین کاربرد فیبر تقویت شده پلیمر در سازه‌های بتنی مسلح و پیش ساخته انتشاراتت تیلور-فرانسیس در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصی بتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملات و مواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات در کارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعه ای آر بی کریت

 


مبلغ واقعی 14,290 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,861 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۹ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 480

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما