به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 47
  • بازدید دیروز : 505
  • بازدید کل : 267775

دانلود کتاب لاتین طراحی پی راجاکاپس


دانلود کتاب لاتین طراحی پی راجاکاپس

دانلود کتاب لاتین طراحی پی راجاکاپس

طراحی پوسته عمدتا در مورد استفاده از مفاهیم مهندسی به جای استفاده از تکنیک های ریاضی دقیق است. بیشترین کار طراحی شمع را می توان با ریاضی ساده انجام داد.

طراحی پی

در مهندسی خاک و پی، فرمول ها و روش ها به طور قابل توجهی از خاک های شنی به خاک های خاک رس تغییر می کنند. من تمام تلاشی برای جدا کردن معادلات بر اساس نوع خاک انجام دادم. انواع شمع های مختلف نیز بر روش های طراحی مورد استفاده تاثیر می گذارد. همانطور که اغلب موارد، ممکن است شرایط خاک مخلوط را پیدا کنید. تئوری های لازم و نمونه های طراحی را برای مقابله با طراحی شمع در شرایط خاک مخلوط در کتاب طراحی پی راجاکاپس ارائه شده است.

مهندسی خاک و پی

کتاب لاتین طراحی پی راجاکاپس عمدتا به تمرین مهندسان خاک و پی، دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد که قصد دارند مهندسان خاک و پی شوند. کتاب لاتین طراحی پی راجاکاپس علاوه بر امتحان مهندسی حرفه ای مدرک در ایالات متحده آمریکا و یا امتحان مهندس اسناد در کشورهای مشترک المنافع می باشد. کتاب لاتین طراحی پی راجاکاپس همچنین برای مهندسین سازه و معمارانی که ممکن است گاهی اوقات به کار افتادن علاقه داشته باشد، اهمیت دارد.

طراحی پی راجاکاپس

طراحی پی هاي سطحی به ویژه پی هاي مرکب، نواري، گسترده همواره با پیچیدگیهاي زیادي همراه است. تحلیل چنین پی هایی با روش هاي دستی علاوه بر زمانبر بودن، زیادي همراه است. تحلیل چنین پی هایی با روش هاي دستی علاوه بر زمانبر بودن، نتایج غیر قابل اطمینانی بدست می‌دهد و همواره با خطاهاي انسانی همراه است.

مشخصات کتاب

نام کتاب: طراحی پی

نام لاتین محصول: Pile Design Ruwan Rajapakse ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2008

تعداد صفحات:421

نویسندگان: رووان راجاکاپس (Ruwan Rajapakse)

حجم فایل:7.44 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کتاب لاتین طراحی پی راجاکاپس عمدتا به تمرین مهندسان خاک و پی، دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد که قصد دارند مهندسان خاک و پی شوند.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,طراحی,پی,راجاکاپس,pdf,طراحی پی,پی طراحی,خاک و پی,مهندسی خاک و پی,مهندسی پی,مهندسی خاک

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین طراحی پی راجاکاپس در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 14,290 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,861 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 521

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما