به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 86
  • بازدید دیروز : 64
  • بازدید کل : 270039

دانلود کتاب لاتین مکانیک خاک و پی اتکینسون


دانلود کتاب لاتین مکانیک خاک و پی اتکینسون

دانلود کتاب لاتین مکانیک خاک و پی اتکینسون

این کتاب لاتین مکانیک خاک و پی اتکینسون در مورد رفتار خاک های مهندسی و سازه‌های ژئوتکنیکی ساده مانند پی‌ها و دامنه ها است و بیشترین محتوای مهندسی تئوری مهندسی مهندسی عمران را دربر می گیرد.

مکانیک خاک

این کتاب لاتین مکانیک خاک و پی اتکینسون در درجه اول در دانشجویان دوره های ابتدایی در مهندسی عمران قرار دارد اما باید به مهندسان، زمین شناسان مهندسی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز احترام گذاشت. آنها مایلند مقدمه ای ساده و ساده برای نظریه های فعلی مکانیک خاک و مهندسی ژئوتکنیک ارائه دهند. اگر چه به طور خاص به خاک و مکانیک خاک مربوط می شود، بسیاری از نظریه ها و روش های شرح داده شده نیز به سنگ ها و مکانیک های سنگی اعمال می شود.

مکانیک خاک و پی

تغییرات در 25 سال گذشته یا بیشتر، هر دو در توسعه نظریه ها و روش های جدید و در موقعیت موضوع در برنامه درسی مهندسی عمران است. مهندسی ژئوتکنیک در حال حاضر به عنوان یکی از رشته های اصلی در تجزیه و تحلیل مهندسی عمران (دیگر هیدرولیک و سازه ها) محسوب می شود. با این وجود مهمترین پیشرفت، متحد کردن اثرات برشی و حجمی در مکانیک خاک در نظریه های شناخته شده به طور کلی به عنوان مکانیک خاک حالت بحرانی و کاربرد این نظریه ها در تجزیه و تحلیل ژئوتکنیک بوده است.

خاک و پی

در این کتاب لاتین مکانیک خاک و پی اتکینسون بر خلاف اکثر کتاب‌های معاصر مکانیک خاک، موضوع با استفاده از نظریه های یکپارچه از ابتدا توسعه می یابد و نظریه های پایداری پایه ها و دامنه ها از طریق روش های پلاستیکی مرزی بالا و پایین و همچنین بیشتر روش تعادل متعادل استفاده می شود. این یک رویکرد تاریخی به مکانیک خاک و مهندسی ژئوتکنیک است و یک چارچوب ساده و منطقی برای تدریس اصول اساسی موضوع ارائه می دهد.

مشخصات کتاب

نام کتاب: مکانیک خاک

نام لاتین محصول: The Mechanics of Soils and Foundations Atkinson ARBcrete

ویرایش:دوم

سال چاپ:1993

تعداد صفحات:475

نویسندگان: اتکینسون (Atkinson)

حجم فایل:4.02 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: کتاب لاتین مکانیک خاک و پی اتکینسون بر خلاف اکثر کتاب‌های معاصر مکانیک خاک، موضوع با استفاده از نظریه های یکپارچه از ابتدا توسعه می یابد.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,مکانیک,خاک,پی,اتکینسون,pdf,مکانیک خاک,مهندسی پی,خاک و پی,مکانیک خاک و پی,مکانیک خاک و پی اتکینسون,مکانیک خاک اتکینسون

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین مکانیک خاک و پی اتکینسون در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت

 

 


مبلغ واقعی 14,400 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 12,960 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 735

برچسب های مهم

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما