به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 19
  • بازدید دیروز : 64
  • بازدید کل : 269972

دانلود کتاب لاتین هیدرولیک مهندسی عمران نالوری


دانلود کتاب لاتین هیدرولیک مهندسی عمران نالوری

دانلود کتاب لاتین هیدرولیک مهندسی عمران نالوری

متن کتاب لاتین هیدرولیک مهندسی عمران نالوری مقدمه ای بر نظریه هیدرولیک مهندسی عمران است، کتاب هیدرولیک مهندسی تعداد زیادی از نمونه های کار می کند و مشکلات مربوط به تمرین را پاسخ می دهد تا به خوانندگان کمک کند تا درک خود را از نظریه و روش های تجزیه و تحلیل و طراحی هیدرولیک ارزیابی کنند.

مهندس عمران هیدرولیک

در نسخه جدید کتاب لاتین هیدرولیک مهندسی عمران نالوری تجدید نظر شامل اطلاعات بیشتر در مورد جریان یکنواخت و غیر یکنواخت، دروازه های شلنگ و برخی از مشکلات جریان اصلی جریان دریچه است.

هیدرولیک مهندسی عمران

درس هیدرولیک از جمله دروس مهم و پایه ای در گرایش های عمران آب می باشد و به موضوعاتی چون جریان و انتقال آن به ویژه جریان آب و پساب می‌پردازد.

مهندس هیدرولیک نالوری

یکی از موضوعات این گرایش، استفاده از نیروی گرانش به عنوان نیروی محرک برای انتقال جریان است. مهندسی هیدرولیک زیر مجموعه از مهندسی عمران با مسائلی چون پل‌ها، سدها، کانال‌ها مرتبط است.

مشخصات کتاب

نام کتاب: هیدرولیک مهندسی عمران

نام لاتین محصول: Civil Engineering Hydraulics R E Featherstone C Nalluri ARBcrete

ویرایش:سوم

سال چاپ:1995

تعداد صفحات:409

نویسندگان: نوواک (Nalluri)

حجم فایل:10.1 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: درس هیدرولیک از جمله دروس مهم و پایه ای در گرایش های عمران آب می باشد و به موضوعاتی چون جریان و انتقال آن به ویژه جریان آب و پساب می‌پردازد.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,هیدرولیک,مهندسی,عمران, نالوری,pdf,هیدرولیک مهندسی عمران,هیدرولیک مهندس,مهندسی هیدرولیک,مهندس عمران,مهندسی عمران,مهندس عمران هیدرولیک

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین هیدرولیک مهندسی عمران نالوری در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 14,950 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,455 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۱ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 695

برچسب های مهم

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما