به نام ایزد یکتا عرض درود و خوش آمد به بزرگواران عرصه کاوش و پژوهش، مهندسین و مولفین، دانشجویان و اساتید گرامی. حضور شما را در فروشگاه تخصصی کتاب های مرجع عمران گرامی می داریم و امید داریم آنچه در جستجوی آن هستید را در این محفل تخصصی بیابید. سپاس.

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 37
  • بازدید دیروز : 505
  • بازدید کل : 267765

دانلود کتاب لاتین هیدرولیک سد‌ها یزداندوست


دانلود کتاب لاتین هیدرولیک سد‌ها یزداندوست

این جلد کتاب لاتین هیدرولیک سد‌ها یزداندوست حاوی مقالات انتخاب شده برای ارائه در کنفرانس بین المللی هیدرولیک سدها و سازه های رودخانه تهران، در تاریخ 26-28 آوریل 2004 است.

هیدرولیک سدها

سازه‌های هیدرولیک و رودخانه ها برای توسعه کشور ضروری است. این در اهداف توسعه هزاره ای به دلیل کمبود آب برای جمعیت روزافزون جهان بیشتر اهمیت دارد. هدف این کنفرانس، جمع‌آوری محورها و تمرین کنندگان برای تبادل نظر و تجربیات مربوط به هیدرولیکی ساختارهای مرتبط با هیدرولیک سدها و رودخانه‌ها است.

سازه‌های هیدرولیکی

بیشتر امید و پیش بینی شده است که این امر منجر به پیشرفت در حال حاضر برای بهبود ساختار سازه های هیدرولیکی به خصوص در کشورهای در حال توسعه خواهد شد. با توجه به نیاز فزاینده ای که نیاز به رویکرد بیشتر و عمیق غیر سازه ای در مسائل مربوط به مدیریت منابع آب دارد، مشکلی نیست که از طریق چنین کنفرانس، ثروت دانش و تجربه در این زمینه به اشتراک گذاشته شود و جنبه ساختاری مدیریت منابع آب با توجه به سهم شایسته آن در توسعه پایدار مادون قرمز. در این راستا امید است که مجموعه ای از کنفرانس های تخصصی این طبیعت همچنان در آینده برگزار شود.

هیدرولیک سد‌ها یزدان دوست

این کنفرانس به طور مشترک توسط انجمن هیدرولیک ایران برگزار شده است.

طبیعت، آب و هوا جریان معمولا در آبشارها، در کوهستان و در شکستن موج مواجه می شوند. "آب های سفید" نیز در چشمه های زیبایی شناسی و در سازه‌های هیدرولیکی دیده می شوند.

مشخصات کتاب

نام کتاب: هیدرولیک سد‌ها

نام لاتین محصول: Hydraulic of Dame F Yazdandoost Galal Attari ARBcrete

ویرایش:

سال چاپ:2004

تعداد صفحات:610

نویسندگان: یزداندوست (Yazdandoost)، جلال عطاری (Galal Attari)

حجم فایل:15.2 مگابایت

معرفی کوتاه محصول: این جلد کتاب لاتین هیدرولیک سد‌ها یزداندوست حاوی مقالات انتخاب شده برای ارائه در کنفرانس بین المللی هیدرولیک سدها است.

کلمات کلیدی: دانلود,کتاب,لاتین,هیدرولیک,سد,یزداندوست,pdf,یزدان دوست,هیدرولیک سد‌ها,هیدرولیک سد,هیدرولیک سد‌ها یزدان دوست,کتاب هیدرولیک سد‌ها,مهندسی هیدرولیک,سازه‌های هیدرولیکی

 

با خرید این محصول، فایل زیپ شده (ZIP) کتاب لاتین هیدرولیک سد‌ها یزداندوست در دسترس شما محقق گرامی قرار خواهد گرفت.

 

مجموعه اِی آر بی کریت در کنار مشاور تخصصیبتن, ملات, افزودنی های شیمیایی بتن و ملاتومواد شیمیایی ساختمان، به عنوان یکی از تخصصی ترین مشاوران بتن، به مشاوره بتن پیمانکاران ابنیه و سازه های بتنی مانند سد و پل و … می پردازد. همچنین این مجموعه در راستای خط مشی حرفه ای خود به مشاور بتن و ملات درکارخانه های بتن آماده، قطعات بتنی آماده پیش ساخته، سنگ های مصنوعی، بلوک های سیمانی و قطعات بتنی دکوراتیو تبدیل شده است.

 

انتشار کتاب‌های تخصصی زبان اصلی و جزوه‌های فنی نایاب رشته عمران از دیگر فعالیت‌های این مجموعه علمی-مشاوره‌ای می‌باشد، تا مهندسین، محققین و دانشجویان بتوانند به طور منسجم به این مجموعه دسترسی داشته باشند .

 

آماده سازی توسط مجموعهای آر بی کریت


مبلغ واقعی 15,500 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 13,950 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ تیر ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 721

تهران، بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس شرق، روبروی خیابان درختی، پلاک 300

گردآوری شده توسط گروه تخصصی اِی آر بی کریت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما